וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בנט לא יהיה ראש ממשלה": צפו במערכון של "ארץ נהדרת" שהרגיז את עמית סגל

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 13:02

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עמית סגל תקף הבוקר את התכנית "ארץ נהדרת" של קשת 12 לאחר ששודר בתכנית מערכון שבו הוצג כמי שטועה ללא הרף בתחזיותיו. הוא טען כי ראשי התכנית "לא מפסיקים לסמס לבכירי קשת בכל פעם שאני אומר משהו ימני על המסך". צפו במערכון שהרגיז את סגל

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עמית סגל תקף אמש (שלישי) את תכנית הסאטירה של קשת 12 "ארץ נהדרת" - זאת לאחר שביום שני שודר בתכנית מערכון ובו הוא הוצג (על ידי השחקן רועי בר נתן שגילם אותו) כמי שטועה פעם אחרי פעם בתחזיותיו, כשהאחרונה שבהן היא התחזית שממשלת השינוי לא תקום. צפו במערכון שהרגיז את סגל - למעלה.

סגל טען בציוץ שהעלה לטוויטר כי ראשי התכנית התלוננו בפני ראשי הערוץ על דברים ימנים שהוא נוהג לומר בשידור: "במשך 7 שנים (!), ראשי ארץ נהדרת לא מפסיקים לסמס לבכירי קשת בכל פעם שאני אומר משהו ימני על המסך. הם מעולם לא תקפו אנשי שמאל על האיוולת במסירת שטחים לטרוריסטים. אצלם, ראשי הימין הם נאצים, אבל הימין מסית. רחמים על אסי, שני, קיציס והאחרים שצריכים לשמש הפרזנטורים של התועמלנים האלה.

חיקוי של עמית סגל בתכנית ארץ נהדרת. קשת 12, צילום מסך
דומה בול. החיקוי של עמית סגל/צילום מסך, קשת 12

הוא המשיך ותקף את התכנית כשטען שהיא גם גזענית כלפי מזרחים. הוא צירף תמונה של סגן ראש עיריית רעננה לשעבר המנוח, עוזי כהן, מחזיק בננה וכתב: "המציג הינו מזרחי ולכן יוצג כקוף". הוא הוסיף ופירט: "על הגזענות של ארץ נהדרת נגד המזרחיים עוד נדבר יום אחד. אבל בקצרה: עוד לא נולד המזרחי שייצא טוב בארץ נהדרת. זה המעוז האחרון של האשכנזיות. לתדהמתם, איננו מפגרים. כולם רואים לכם".

עורך התכנית מולי שגב העלה לטוויטר את המערכון מיום שני שבו עמית סגל זכה לחיקוי: "לעיונכם המערכון שהוביל לטנטרום", כתב. "לא תמצאו בו מילים כמו 'ימני' ו'שופר'. כן תמצאו בו ביקורת על עיתונאית שנוטה שמאלה, ופרשן שלא מסוגל להתמודד עם טעות וחושב שאנחנו עובדים אצלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully