וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספייס גירלז מוציאות שיר חדש לרגל חגיגות ה-25 שנה - וויקטוריה בקהאם בפנים

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 10:49

25 שנים מאז השיר נגנז מאלבום הבכורה של הספייס גירלז כי היה "נועז מדי", הבנות משחררות אותו למעריצים - ואיתו גם את גרסת הדמו המקורית של הלהיט Wannabe. קבלו הצצה

מל בי ומל סי/Piers Morgan's Life Stories

הספייס גירלז, להקת הבנות המצליחה בכל הזמנים (ונראה אתכן ליטל מיקס מנסות לערער על זה), חוגגות 25 שנים ליציאת סינגל הבכורה והלהיט הנמכר ביותר שלהן, "Wannabe", ולכבוד המאורע הן משחררות למעריצים שיר חדש-ישן שהוקלט ממש באותו סשן של "Wannabe" ומעולם לא יצא רק כי הוא היה "נועז מדי" לקהל היעד אליו כיוונו.

"Feed Your Love" ("הזן את אהבתך") הוא השיר הראשון שהספייס גירלז משחררות מאז האיחוד הראשון שלהן ב-2007, אז הוציאו את אלבום "הלהיטים הגדולים" שלהן עם שני שירים חדשים פחות זכורים, "Headlines (Friendship Never Ends)" ו-"Voodoo". הוא נכתב ע"י הבנות וצמד המפיקים ריצ'רד 'ביף' סטנרד ומאט רו, שאחראים להרבה מהלהיטים של הספייס, כולל "Wannabe", "Stop" ו-"Viva Forever" ואלה תיארו אותו בעבר כ"שיר שקט, מלא נשמה ופלפלי". למעשה אחד היוצרים כבר שיתף קטע קצר ממנו בחגיגות ה-20 שנים ללהקה וסיפר שהשיר היה גס מדי כדי להיכלל באלבום הבכורה שלהן - ואם "2 Become 1", שיר שמדבר על חשיבות השימוש באמצעי מניעה בסקס ("פוט איט און, פוט איט און!") עבר את הסלקציה - אז רק תתארו לעצמכם כמה נועז הוא השיר שנגנז.

השיר יצא במסגרת Wannabe25 אי.פי הכולל גם את השיר המקורי, גרסת הרמיקס שכבר יצאה ב-1996 וגרסת דמו שגם מסתובבת לה ברשת מזה כבר שנים באיכות פחות טובה. האי.פי יצא לשירותי הסטרימינג ב-9 ביולי ובויניל וקלטת שמע (בעיקר לאספנים) ב-23 ביולי בהוצאת UMC/EMI.

עוד בוואלה!

יש סיכוי רציני שהספייס גירלז לא מצליחות לשחזר את הניצוץ מהניינטיז

לכתבה המלאה

קבלו הצצה קצרה לשיר הגנוז:

וכך נשמעת גרסת הדמו של Wannabe:

האי.פי החדש של הספייס גירלז לרגל חגיגות 25 שנה ל-"Wannabe"

ספייס גירלז Feed Your Love. thespicegirls.com, אתר רשמי
ספייס גירלז Feed Your Love/אתר רשמי, thespicegirls.com

הפעם, בניגוד לאיחוד האחרון שלהן ב-2019 שכלל מסע הופעות באנגליה ואירלנד, ויקטוריה בקהאם הסכימה לקחת חלק בחגיגות, בעיקר כי היא לא צריכה לעשות הרבה מלבד לעלות פוסט מפרגן באינסטגרם. למעשה היא זו שפתחה את חגיגות ה-25 שנה ללהקה מוקדם יותר החודש כשהשיקה חולצה ברוח חודש הגאווה וגייסה את שאר בנות הלהקה לדגמן איתה ברשתות החברתיות.

על חולצת הטריקו הלבנה, הנמכרת גם בחנות המקוונת של ויקטוריה בקהאם, מופיע הכיתוב "Proud and Wannabe your lover". מחירו באתר 370 שקלים ללא משלוח - יקר, אבל מה ציפיתם מהגברת בקהאם? יאמר לזכותה שכל ההכנסות יתרמו לקרן אלברט קנדי, ארגון ללא מטרות רווח הפועל למען להטב"ק חסרי דיור בבריטניה. לצד הפוסט שפרסמה בקהאם עם שאר הבנות היא כתבה: "גאווה עבורי היא חגיגה של להיות לחלוטין עצמך והחולצה השנתית שלי היא תזכורת לכך. הספייס גירלז דגלו בקבלה של עצמך ושל אחרים, להיות אדיבים, ליהנות ופשוט לחיות את החיים הכי טובים שאפשר".

הבנות משיקות חולצה לחודש הגאווה

בנוסף לכל הטוב הזה, הבנות מתכננות עוד מספר הפתעות לרגל חגיגות ה-25 כשבימים האחרונים הן פתחו בקמפיין ויראלי הנושא את ההאשטאג #IAMASPICEGIRL וקורא למעריצים ברחבי העולם לשתף תמונות וסרטונים שלהם הממחישים את ההשפעה של הלהקה עליהם לאורך השנים. אדל ואמה סטון כבר שיתפו בעבר זיכרון מתוק שלהן, כפי שתוכלו לראות בסרטון המלווה את הקמפיין.

קמפיין #IAMASPICEGIRL

הספייס גירלז הוציאו 3 אלבומי סטודיו ואלבום להיטים אחד, מתוכם 11 סינגלים בלבד. עד היום הן מכרו מעל ל-90 מיליון תקליטים ברחבי העולם, כשהסינגל הראשון שלהן, Wannabe, הפך לשיר הנמכר ביותר של הלהקה עם למעלה מ-1.3 מיליון עותקים שנמכרו בבריטניה ועוד כ-2.9 בארה"ב עד שנת 2015. ללהקת הבנות יש עוד כ-20 שירים גנוזים ברפרטואר ו-"Feed Your Love" הוא הראשון שהן משחררות באופן רשמי, אחרי שחלקם דלפו לרשת במהלך העשור האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully