וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שניצחו את איגי ועתי: אדל ומאצ' זכו בגמר "זוג מנצח VIP"

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 23:07

אדל בספלוב ומאצ' עבד זכו במקום הראשון ב"זוג מנצח VIP" (רשת 13) לאחר שניצחו בגמר את איגי וקסמן ועתי שולברג. בני הזוג זכו בסכום הכסף שאותו צברו במהלך העונה העומד על סך של 582 אלף שקלים.

אדל ומאץ' - זוג מנצח/רשת 13

עשו את זה: אדל בספלוב ומאצ' עבד זכו (שני) במקום הראשון ב"זוג מנצח VIP" (רשת 13) לאחר שניצחו בגמר את איגי וקסמן ועתי שולברג. בני הזוג זכו בסכום הכסף שאותו צברו במהלך העונה העומד על סך של 582 אלף שקלים. "אני כבר מתרגשת שבוע. זה לא היה לי מובן מאליו", אמרה אדל בסוף התכנית בריאיון לתכנית "הצינור" ברשת 13. עוד הוסיפו השניים: "איזו חוויה מטורפת עברנו ביחד איתכם העונה הזאת. בכינו, צחקנו, התרגשנו ביחד איתכם. נתתם לנו את הכוח להיות אנחנו גם ברגעים הקשים. התוכנית הזאת לימדה אותנו שביחד הכול אפשרי".

כוכבת הרשת אדל בספלוב פרצה לתודעה לאחר שהשתתפה ב"מרוץ למיליון" ו"האח הגדול". בעלה הוא מסעדן. הם הצליחו לעורר הרבה עניין במהלך העונה אחרי שחשפו את העליות והירידות בחיי הנישואין שלהם וכן את המשברים בזוגיות שכללו גם בגידות מצדו של מאצ'.

אדל ומאץ' זוג מנצח. רשת
משימת הסיום. אדל ומאץ'/רשת

למקום השני הגיעו כאמור איגי ועתי. "לא האמנתי שנגיע לגמר", הודתה איגי בריאיון לוואלה! תרבות שהתקיים לפני הגמר. "בהתחלה הגענו ואמרנו לעצמנו 'העיקר שלא נעוף ראשונים'. לאט לאט פיתחנו תיאבון. לא האמנתי שאני אצליח לעמוד בכל המשימות האלה. עשיתי דברים שבחיים לא חשבתי שאעשה ואני בעיקר שמחה שלא נגעתי בג'וקים. קיווינו להגיע לגמר ומסתבר שלפעמים - כמו שאומר השיר - חלומות מתגשמים. והאמת שהיה פשוט קל כי יש בינינו תקשורת מעולה. כשהיו שאלות על הזוגיות שלנו - ידענו הכול כי יש לנו זוגיות טובה. והמשימות הזוגיות - זה גם ככה הכול בראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully