וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן ג'יימס מייקל טיילר, גאנת'ר מ"חברים", חשף כי הוא חולה בסרטן הערמונית שלב 4

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 19:31

טיילר בין ה-58, שרק לפני שבועות ספורים הופיע באיחוד "חברים" באמצעות שיחת זום, סיפר כי הסיבה שלא הגיע פיזית לאירוע הייתה כי המחלה התפשטה בגופו כך שהוא הפך לנכה - ולא רצה להעיב על החגיגות

השחקן ג'יימס מייקל טיילר (גונת'ר, "חברים"). Paul Zimmerman/Getty Images, GettyImages
השחקן ג'יימס מייקל טיילר (גונת'ר, "חברים")/GettyImages, Paul Zimmerman/Getty Images

השחקן ג'יימס מייקל טיילר, הידוע ביותר מתפקידו כגאנת'ר, בעל בית הקפה "סנטרל פרק" בסיטקום המצליח "חברים", חשף היום (שני) כי הוא נלחם בסרטן הערמונית, שכבר הגיע לשלב מתקדם מאוד במחלה, במסגרתו הגידול מפושט בגופו.

טיילר הופיע בתוכנית "טודיי" של NBC כדי לספר על מאבקו במחלה מאז שאובחן לראשונה בשנת 2018, ואמר למנחה כי מכיוון שלא תפס מוקדם את הסרטן, הוא התפשט במהירות רבה מהרגיל. במהלך המגפה, השחקן היה משותק מהמותניים ומטה בגלל גידולים שצמחו על עמוד השדרה. "זה שלב 4. סרטן בשלב מאוחר", הסביר טיילר. "אז בסופו של דבר, אתה יודע, זה כנראה ייקח אותי".

השחקן ג'יימס מייקל טיילר בריאיון זום בתוכנית "טודיי". NBC, צילום מסך
לכו להיבדק. ג'יימס מייקל טיילר בתוכנית "טודיי"/צילום מסך, NBC

על אף שהמחלה מנעה ממנו להופיע באופן אישי במפגש איחוד "חברים" האחרון, טיילר היה נחוש להשתתף באירוע. "רציתי להיות חלק מזה, ובהתחלה תכננתי להיות על הבמה איתם ולקחת חלק בכל החגיגות", אמר טיילר. לבסוף זה לא הסתייע, והשחקן הסתפק בהשתתפות באמצעות שיחת זום.

"זה היה מריר-מתוק, בכנות", הוסיף. "שמחתי מאוד להיכלל. זו הייתה ההחלטה שלי לא להיות חלק מזה פיזית ולהופיע בזום, בעיקרון, כי לא רציתי לבאס, לא רציתי להיות כאילו, 'אה, ודרך אגב, לגאנת'ר יש סרטן'". כשנשאל אם צוות השחקנים יודע את חומרת האבחנה שלו, טיילר הודה כי "דיוויד שווימר התכתב איתי באינסטגרם - המפיקים מודעים, הם מודעים מזה זמן רב".

השחקן עובר כיום כימותרפיה ומפציר באנשים להקשיב לרופאיהם ולהיבדק, שכן גילוי מוקדם של המחלה מביא כמעט תמיד לאפשרות לתפוס אותה.

"המטרה שלי בשנה האחרונה הייתה לראות את יום הולדתי ה-59", אמר טיילר הנרגש. "עשיתי את זה. המטרה שלי עכשיו היא לעזור לפחות להציל חיים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully