וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופעים באילת, סאלח שבתי וארז לב ארי: 5 המלצות לסוף יוני

24.6.2021 / 0:26

אמנים צעירים יופיעו מדי שלישי וחמישי באילת הקיץ, איציק כהן ייכנס לנעלי סאלח שבתי , ארז לב ארי יופיע בזאפה ירושלים עם כל הלהיטים - ועוד כמה המלצות תרבותיות שאסור לכם להחמיץ השבוע

O.K-19

להקת המחול פרסקו חוזרת לבמות עם ערב יצירות רפרטוארי בבכורה עולמית. פרסקו, בניהולו האמנותי של יורם כרמי היוצר עבורה את רוב יצירותיה, שמה לה למטרה לחשוף יוצרים ישראלים מקורים, כאשר אחת לכמה שנים מזמין כרמי כוראוגרפים ישראלים בולטים ליצור עבור להקתו. השנה יהיו אלה עדי סלנט (שתציג את ON) ואייל דדון (שיציג את KAPOW). הערב המלא מציג שתי נקודות מבט ייחודיות אך שונות מאוד על הטבע האנושי, כוחו ויכולותיו.

מתי? 29-30 ביוני

איפה? תיאטרון מחול ענבל, מרכז סוזן דלל בתל אביב

אייל דדון מופע KAPOW. אפרת מזור,
אייל דדון מופע KAPOW/אפרת מזור

סאלח שבתי

המחזמר "סאלח שבתי" שכתב אפרים קישון יעלה בגרסת במה חדשה במסגרת התיאטרון הארצי, ויבוים לראשונה על ידי צדי צרפתי. בתפקיד סאלח שבתי ישחק איציק כהן, שכבר גילם את התפקיד בהפקת תיאטרון הקאמרי שעלתה ביוני 2008. לצדו ישחקו נופר סלמאן, עומר דרור, עדי אלון, לירון ויגדור ועוד עשרות שחקנים, זמרים ורקדנים.

מתי? 30 ביוני, 1 ביולי

איפה? היכל התרבות ברחובות (30 ביוני) וסינמה סיטי באר שבע (1 ביולי)

איציק כהן בדמות סאלח שבתי במחזמר באותו שם בהפקת התיאטרון הארצי, 2021. יוסי צבקר, עיבוד: עדי ברק,
איציק כהן כ'סאלח'/יוסי צבקר, עיבוד: עדי ברק

קולבן דאנס

להקת קולבן דאנס חוגגת 25 שנים מרגע שהוקמה על ידי הכוריאוגרף והמנהל האמנותי אמיר קולבן. במופע החדש "לחודים", היא שמה אצבע את נקודת המפגש בין בני האדם לבין העולם הדיגיטלי שבו אנחנו חיים 24 שעות ביממה.

מתי? 26 ביוני, 29 ביוני

איפה? סוזן דלל תל אביב (26 ביוני), היכל התרבות ברחובות (29 ביוני)

זמןאילת

זמןאילת הוא פרויקט חדש של עיריית אילת ותאגיד התיירות אילת שמטרתו להביא לעיר הדרומית אמנים ישראלים צעירים שהקורונה עצרה את תהליך הפריצה שלהם, ולהעניק להם במה ופרנסה. במסגרת הפסטיבל, מדי שלישי וחמישי ביולי-אוגוסט יתקיימו מופעי מוזיקה של אמנים שנבחרו לפרויקט, דוכני בירה ותערוכות מתחלפות. ומי יופיעו? עומר מושקוביץ, שי נחייסי, מלכה והנסיכים, ואדים מכונה ועוד רבים וטובים, וזאת לצד הרכבים מקומיים.

מתי? החל מ-1 ביולי ועד סוף אוגוסט

איפה? רחבי העיר

ארז לב ארי בזאפה ירושלים

יחד עם הרכב חדש יצר ארז לב ארי מופע עם כל הלהיטים בעיבודים חדשים ובגרסה חשופה. מאחורי ארז כבר ארבעה אלבומי סולו ושיתופי פעולה רבים שיצרו להיטים כמו "מה אעשה", "אנה אפנה", "לבבתיני" ועוד ועוד.

מתי? 25 ביוני, שישי בצהריים, 14:30

איפה? זאפה ירושלים

  • עוד באותו נושא:
  • סאלח שבתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully