וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרה", "חתול": טרנטינו מדבר על המילים שלמד בעברית ועל שנת הקורונה בישראל

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 14:53

בריאיון לתכניתו של ג'ימי קימל לקידום ספרו החדש סיפר הבמאי המהולל על חייו בתל אביב ("אם כבר לחיות במדינה אחרת, אז במדינה שטיפלה הכי טוב בקורונה") ועל בנו ליאו בן השנה וחצי ("אני צופה איתו בתכנית ילדים ולומד להגיד 'פרה', 'סוס' ו'חתול' בעברית"). צפו

טרנטינו ודניאלה פיק/דניאלה פיק עם קוונטין טרנטינו אחרי לידת בנם (צילום: ניר פקין)

לאחר שיצר כמה מהסרטים הגדולים של דורנו, קוונטין טרנטינו מנסה את כוחו לראשונה בכתיבה ספרותית. בסוף החודש ייצא הרומן הראשון פי עטו, נובליזציה של "היו זמנים בהוליווד", שתגיע לחנויות ב-29 ליוני, ועדיין לא ברור מתי, אם בכלל, יהיה לה תרגום לעברית.

בינתיים, הגיע טרנטינו אתמול לתוכנית של ג'ימי קימל כדי לקדם את הספר, אך תחילת השיחה הוקדשה לנושאים האחרים: לזוגיות עם דניאלה פיק, לבנם המשותף ליאו ולביתו החדש בתל אביב.

"הרעיון היה שנהיה חלק מהשנה בתל אביב וחלק בלוס אנג'לס, אבל אז באה הקורונה, ושלושת החודשים שהיינו אמורים לבלות בישראל הפכו לתשעה חודשים", אמר טרנטינו. "בעיקרון, הייתי מעדיף לא להיות תקוע מחוץ למדינה שלי בניגוד לרצוני במשך שנה שלמה, אבל אם כבר להיות במדינה אחרת - אז המדינה שטיפלה בקורונה בצורה הכי טובה הייתה ישראל".

צפו כאן בריאיון המלא של טרנטינו:

לאחר מכן, עברו השניים לדבר על בנו הראשון, ליאו, שיחגוג בקרוב שנה וחצי. "לא קראנו לו על שם ליאו דיקפריו, אלא על שם הסבא של דניאלה", הבהיר טרנטינו. "וגם כי בלבנו, הוא האריה הקטן שלנו".

טרנטינו התייחס לכישורי השפה של בנו: "הוא כבר התחיל לדבר, אבל לא בהכרח בצורה של מילים", אמר. "הוא יודע להגיד רק מילה אחת - 'אבא' (בעברית)".

חוץ מ"אבא", מתברר כי טרנטינו יודע עוד כמה מילים בעברית. "אני צופה עם ליאו בתוכניות ילדים, למשל הגרסה הישראלית של 'רחוב סומסום', אז אני לומד לא מעט - למשל, 'חתול', 'סוס' ו'פרה' (בעברית)". בהמשך לכך, קימל שאל את טרנטינו מתי ליאו יתחיל להגיד "פאק" והקולנוען, הידוע בשפתו המלוכלכת, ענה - "אני מקווה שמהר מאוד". המנחה שאל גם מה יהיה הסרט הראשון שיראה לבנו, והבמאי ענה - אולי בבדיחות הדעת - שזה יהיה 'נהג מונית'".

לקינוח השיחה, קימל העלה נשכחות מראשית ימיו של טרנטינו, כעובד צעיר בספריית וידיאו, וערך לו חידון מיוחד: האם יצליח לנחש מה הזבלון בהתבסס על התיאור שלו על הגב של קלטת ה-VHS המקורית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully