וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונה לייבזון סרבה להצעה להחליף את דוריה למפל בהגשת מהדורת כאן

עודכן לאחרונה: 24.6.2021 / 11:27

לאחר שדוריה למפל החליטה לפרוש מתפקיד מגישת מהדורת כאן, התאגיד בדק עם יונה לייבזון, כתבת חדשות 12 בארה"ב, את האפשרות שתחליף אותה, והיא ענתה בשלילה, כך נודע לוואלה! תרבות. לפני השקת כאן צילמה לייבזון פיילוט עם יועז הנדל להגשת המהדורה, שלא התממש

יונה לייבזון. Creative Commons
סרבה להחליף את דוריה. יונה לייבזון (צילום: Creative Commons)/Creative Commons

התאגיד בדק עם העיתונאית יונה לייבזון את האפשרות שתחליף את דוריה למפל בהגשת "חדשות הערב" של כאן, והיא ענתה בשלילה, כך נודע לוואלה! תרבות. לייבזון תמשיך בעבודתה ככתבת בארצות הברית של חדשות 12. הבדיקה איתה נעשתה בעקבות הודעת למפל הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. לייבזון סרבה להגיב. מכאן חדשות נמסר בתגובה: "לא מתייחסים לשמועות. מבטיחים לעדכן כשיהיה מה לעדכן".

בתחילת 2017, זמן קצר לפני תחילת שידורי תאגיד כאן, פורסם בוואלה! ברנז'ה כי ליבזון הייתה במשא ומתן מתקדם להגשת המהדורה המרכזית של כאן, ואף צילמה לתאגיד פיילוט למהדורה ביחד עם יועז הנדל, כיום שר התקשורת. בסוף ויתר התאגיד על רעיון ההגשה הזוגית, ואת המהדורה הגישה לבדה תחילה גאולה אבן. לייבזון קיבלה הצעה להגיש פעם בשבוע, והיא סרבה לכך.

דוריה למפל כאן 11. מיכה לובטון,
דוריה למפל/מיכה לובטון

לייבזון בת ה-32 עלתה לישראל מליטא עם משפחתה בשנת 1990. היא שירתה בגלי צה"ל, בה שימשה בין השאר בתור כתבת, עורכת, סגנית ראש מחלקת אקטואליה, ראש הדסק לענייני כלכלה ומגישת התכנית "יהיה בסדר" לצד אביב לביא. בשנת 2014 הצטרפה להגשת תכנית שבועית בערוץ 20. שנה לאחר מכן הצטרפה לחדשות 2. תחילה בתור כתבת לענייני חברה ורווחה. היא הגישה לעתים את מהדורת הלילה של החברה ואת המוסף הכלכלי של המהדורה המרכזית. מאז אפריל 2019 היא משמשת שליחת חדשות 12 בארצות הברית.

בשבוע שעבר, לאחר שנודע כי למפל הודיעה על פרישה מתפקיד הגשת "חדשות הערב" של כאן, היא מסרה: "זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. אני רוצה להודות למנהליי ולעובדים הנהדרים בחטיבת החדשות: עמיתים לעבודה וחברים של ממש - מסורים, חרוצים ומיוחדים - אני שמחה שהיתה לי הזדמנות לעבוד לצדכם ומצפה להמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully