וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היתולי אך אלים": הרשות השנייה הורתה לרשת 13 לצנזר את הפרומו של "האח הגדול"

24.6.2021 / 12:49

בעקבות הוראת הרשות השנייה, הסירה רשת 13 קטע מהפרומו ל"האח הגדול", בטענה שהוא מכיל תכנים אלימים. בקטע מופיע שחקן בדמות אדם המאיים עם מסור על מגישי "האח הגדול", לאחר שסרבו לגלות מי המפורסמים שישתתפו בעונה הקרובה

מתוך הקטע הגנוז בפרומו של "האח הגדול" שהוסר על ידי רשת בעקבות הוראת הרשות השנייה בטענה שהוא מכיל תכנים אלימים/רשת 13

בעקבות הוראת הרשות השנייה, הסירה רשת 13 קטע מהפרומו ל"האח הגדול", בטענה שהוא מכיל תכנים אלימים. בקטע מופיע שחקן בדמות אדם המאיים עם מסור על מגישי "האח הגדול", לאחר שסרבו לגלות מי המפורסמים שישתתפו בעונה הקרובה, שתעלה בשבת ה-10 ביולי ברשת. בעקבות שידור הפרומו הגיעו כ-15 תלונות לרשות על הקטע שטענו כי הוא מעודד אלימות. רשת אמנם טענה כי הפרומו הומוריסטי אבל נענתה להוראת הרשות והעלתה גרסה חדשה ללא הקטע.

גמר האח הגדול 2021. רשת 13, צילום מסך
מתוך גמר "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

מהרשות השנייה נמסר: "בנציבות תלונות הציבור של הרשות השנייה, התקבלו 15 תלונות בעניין קדימון של התוכנית 'האח הגדול' בערוץ 13, שבהן בין היתר נטען שהוא מכיל תכנים אלימים שאינם מתאימים לשעות צפיית השיא. בעקבות התלונות, בחנה הרשות את הקדימון, ומצאה שהוא ברובו הגדול הומוריסטי והיתולי. הגורמים המקצועיים ברשות הורו להסיר קטע אחד בלבד מתוכו משיקולים מקצועיים (המסור)".

מרשת 13 נמסר בתגובה: "הפרומו לעונה החדשה של 'האח הגדול' הוא פרומו בסגנון פארודי ונעשה בהומור. הפרומו בשום מקרה לא נועד לעודד אלימות מכל סוג שהוא, וצר לנו במידה שהדברים הובנו שלא כהלכה או גרמו לפגיעה במי מבין צופינו".

צפו למעלה בפרומו הלא מצונזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully