וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיקסיז יופיעו הקיץ בתל אביב, גיטריסט "אליס אין צ'יינס" יחמם אותם

4.4.2022 / 14:00

ההופעה של פיקסיז תתקיים בביתן 1 באקספו תל אביב. ג'רי קנטרל, הגיטריסט וכותב השירים של אליס אין צ'יינס, יופיע לפני הפיקסיז

פיקסיז הופיעו באצטדיון בלומפילד בתל אביב/צילום: אבי כהן, עריכה: קשת סידי

אחרי דחיות חוזרות ונשנות, הופעתה של להקת הפיקסיז תתקיים ב-11 ביולי 2022 בביתן 1 באקספו בתל אביב. הבוקר (שני) דיווחה ההפקה כי כאות הערכה לרוכשי הכרטיסים שזעמו על הדחיות הבלתי פוסקות, יצטרף לליינאפ גם ג'רי קנטרל, הגיטריסט וכותב השירים של להקת אליס אין צ'יינס. קנטרל מגיע לישראל עם פרויקט הסולו שלו ויפתח את המופע של הפיקסיז. יום לפני כן הוא יופיע בבארבי.

בהודעה שנשלחה ביולי 2021 לרוכשי הכרטיסים צוין כי "כלל הכרטיסים שנקנו להופעה המקורית (2020 או 2021) כוחם יפה למופע למועד החדש באותם תנאים ובאותו אזור. בהמשך לתובענה ייצוגית שהוגשה בגין הקורונה, הוגשה לאישור בית המשפט הסדר פשרה. במסגרת הסדר הפשרה לקוחות אשר אינם מעוניינים לשמור את כרטיסיהם יכולים לבחור אחת מתוך שלוש האפשרויות הבאות: להשתמש בכרטיס שהונפק עבור המופע במועד המקורי, לצורך שימוש במועד המופע הנדחה, באותם התנאים ובאותו אזור הישיבה של הכרטיס המקורי; לקבל במקום הכרטיס המקורי שובר ששוויו 110% מהמחיר הנקוב של הכרטיס (ללא דמי טיפול ועלויות משלוח) למימוש באחד ממופעיו האחרים של מפיק המופע; לקבל החזר כספי בשיעור של 75% מהמחיר הנקוב של הכרטיס המקורי. ההחזר יבוצע לאחר אישור הסדר הפשרה על ידי בית המשפט (אם ולכשיאושר)".

פיקסיז בקיסריה, פרנק בלאק, פז לנצ'נטין, דיוויד לאברינג. ניב אהרונסון
מתישהו זה יקרה שוב. פיקסיז בקיסריה ב-2017/ניב אהרונסון

רוכש כרטיסים שקיבל את ההודעה, הגיב עליה בכעס: "לפני פרוץ הקורונה קניתי כרטיסים להופעות באירופה לתקופה הזאת. בכל פעם שבוטלה שם הופעה הגיע מייל ממשרד מכירת הכרטיסים ובו שתי אופציות: לשמור את הכרטיס למועד החדש או לקבל עליו החזר מלא, שנעשה באמצעות מילוי טופס פשוט. במהרה קיבלתי העברת החזר מלאה על כל הופעה. זה הסטנדרט בעולם. גם במקרה של ניק קייב שוקי וייס החליט להכתיב לרוכשים לקבל קרדיט לכלל ההופעות שלו במקום את כספם. זה תלוש ומגוחך. לשוקי וייס אין רפרטואר אמנים רחב במיוחד וחוץ מזה מה אם בן אדם אוהב רק את האמן שההופעה שלו בוטלה או נדחתה? מה לגבי האנשים שבתקופת הקורונה החזר כספי על הכרטיסים היה משמעותי עבור מצבם הכלכלי.

"במייל שקיבלתי היום על הפיקסיז נאמר שנוכל להשתמש בכרטיס בעוד שנה מעכשיו. אני כבר יודע שלא אהיה בישראל בעיתוי הזה. אחרים אולי לא יוכלו לבוא כי יהיו באותו יום באירוע משפחתי. וייס מציע להשתמש בזה כקרדיט אבל שילמנו על זה במזומן. הוא מציע אפשרות מקוממת נוספת: לקבל החזר של 75 אחוזים בלבד, וגם זה במקרה ש'יאושר הסדר הפשרה על ידי בית המשפט', שפרטים לגביו לא ניתנו. על מה אני משלם קנס של 25 אחוז? שוקי וייס מחזיק כסף מזומן של לקוחותיו כבני ערובה ועושה איתו מה שנוח לו, כשזה לא מתכתב בשום דרך עם מה שקורה בעולם בנושא הזה".

מטעם שוקי וייס לא התקבלה תגובה.

בדצמבר הוגשה בקשה לאישור תובענה ייצוגית כנגד שוקי וייס וחברת איוונטים בעקבות ביטול הופעת ניק קייב, והסירוב להשיב את הכסף לרוכשי הכרטיסים, להם הוצע במקום ההחזר הכספי שובר בשווי 110% מהסכום ששילמו למימוש עתידי בהופעות אחרות. הדבר גרר זעם רב ברשתות. בתובענה נטען כי זוהי התנהלות בלתי חוקית של עיכוב כספי הרוכשים לאחר הביטול, ושימוש של החברה המשווקת או חברת ההפקות בכספי ציבור הרוכשים כבשלהן. הבקשה לתביעה עמדה על 13 מיליון ו-250 אלף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully