וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יריקה בפרצוף": מחאה נגד השתתפותו של אייל גולן במסיבה של עופר ניסים

עודכן לאחרונה: 27.6.2021 / 11:18

מחאה גורפת ברשתות החברתיות נגד ההשתתפות של אייל גולן במסיבה של עופר ניסים לכבוד חודש הגאווה, שנערכה אמש (מוצ"ש). "יריקה בפנים של כל מי שמאמין שיש להעלים את הטרדות המין מהציבוריות הישראלית", כתבו גולשים בטוויטר ופייסבוק

אייל גולן. ניר פקין
"ביזיון שאין כדוגמתו". אייל גולן/ניר פקין

הרשתות החברתיות סערו אתמול בעקבות הגילוי שאייל גולן ישתתף במסיבה של עופר ניסים אמש (מוצאי שבת) בתל אביב, במסגרת המסיבה הקבועה של המוזיקאי והדי ג'יי בחודש הגאווה. עם הדלפת רשימת האמנים המשתתפים והכללתו של גולן, החלו גולשים להביע את מחאתם בפייסבוק ובטוויטר, וכמו כן נפתחה קבוצת ווטסאפ המיועדת לכך.

"ההופעה של אייל גולן עם עופרה היא סוג של בוקס בפרצוף של הנפגעות על ידו, וגם פוגעת בתדמיתה של הקהילה הגאה שמלחמתה להכרה בזכויותיה היא מהחשובות בדורנו", צייץ גולש. אחר כתב: "אייל גולן במסיבה המרכזית של הגאווה זה יריקה בפנים של הנשים שעומדות לצידנו, זה יריקה בפנים של כל מי שמאמין שיש להעלים את הטרדות המין מהציבוריות הישראלית. זה ביזיון שאין דוגמתו. בושה. אין לי מילים".

צייצן נוסף הוסיף: "מי זה, בשם אלוהים, ממארגני מצעד הגאווה שחשב על הרעיון להביא את אייל גולן? איך מסתובבים פה עוד אנשים שחושבים שהוא צריך לעמוד על במה?". וגולשת אחרת כתבה: "למה ההופעה של אייל גולן הערב מדכאת אותי עד עפר? כי אני, כמו הרבה נשים, תופסת את עצמי כבת ברית של המאבק הלהט"בי, אפילו שהוא לא המאבק שלי. חברים (ובני משפחה) שהגיעו הערב וירקדו בהופעה של אייל גולן - שתדעו, שזה כמו להגיד: אנחנו לא בני ברית שלכן, במאבק שלכן".

ארגון כולן צייץ בתגובה: "יריקה בפרצוף; להעלות את אייל גולן לבמה המרכזית בהופעה שחותמת את חודש הגאווה היא לירוק לנשים, לנפגעות ונפגעי אלימות מינית בפרצוף. אייל גולן לא הורשע בבית משפט אבל אין מישהו או מישהי שלא יודעות שמה שהוא עשה הוא פסול, אסור ואין סיכוי בעולם שאני ארקוד כשהאחיות שלי בוכות".

יעל שרר, פעילה חברתית מוכרת, כתבה: "זה גועל נפש שבעופרה יופיע אייל גולן ככה בהצנחה בלי שהקהל שקנה כרטיסים סופר יקרים יודע ויכול להחליט להחרים את הגועל נפש הזה".

באירוע של ניסים הופיעו גם הראל סקעת, זהבה בן, מארינה מקסימיליאן ואילן פלד, וכן מאיה סימנטוב, שותפתו הקבועה של ניסים.

מליאם הפקות נמסר: "מאז ומתמיד אייל מוקיר ומכבד את קהילת הלהט"ב והשנה לראשונה עלה להופיע עם היוצר הבינלאומי עופר ניסים לכבוד חגיגות הגאווה. במסגרת שיתוף הפעולה ובשיאו של הערב גולן ביצע את הלהיט האהוב "לא מבינה עברית" מול 20 אלף צופים והתקבל באהבה עצומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully