וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום חנוך, עומר אדם ואביתר בנאי: זה מה שצפוי השנה בפסטיבל התמר

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 9:16

פסטיבל התמר יתקיים בחול המועד סוכות במשך חמישה ימים. הוא ייפתח במופע זריחה על פסגת מצדה של שלום חנוך. חנן בן ארי יארח את ברי סחרוף, עמיר בניון ומיכה שטרית. עומר אדם ישתף פעולה עם טונה ויסמין מועלם. עוד יופיעו מוש בן ארי, קרן פלס ואביתר בנאי. כל הפרטים

עומר אדם. שי פרנקו,
ישתף פעולה עם טונה ויסמין מועלם בפסטיבל התמר. עומר אדם/שי פרנקו

פסטיבל התמר יתקיים בחול המועד סוכות, במשך חמישה ימים - 21-25 בספטמבר. הוא ייערך במספר מוקדים: בהיכל מצדה שלמרגלות ההר, על פסגת מצדה, בקיבוץ עין גדי תחת עץ הבאובב, ובפארק נאות הכיכר.

הפסטיבל ייפתח במופע זריחה על פסגת מצדה של שלום חנוך ב-21 בספטמבר. במופע החדש, "הרצל לילינבלום - יציאה 2021". יופיעו לצדו משה לוי, אלי מגן, עופרי נחמיה ורפאל כהן, ויתארח במופע שלומי שבן. מופעי זריחה נוספים במצדה שיתקיימו בפסטיבל: מוש בן ארי שיארח את יובל דיין (ב-22 בספטמבר), קרן פלס שתארח את התקווה 6 (ב-23 בספטמבר), ואביתר בנאי (ב-24 בספטמבר).

קרן פלס שקופים 2. RABEE JI,
תארח את התקווה 6. קרן פלס/RABEE JI

בהיכל מצדה יופיעו בערב הראשון (21 בספטמבר) עומר אדם, טונה ויסמין מועלם, שיופיעו בנפרד וגם ישתפו פעולה. בערב השני תחת הכותרת "סהרה בלוז" יופיע חנן בן ארי ויארח את ברי סחרוף, עמיר בניון ומיכה שטרית. בערב השלישי עטר מיינר יארח את עדן דרסו, מרגי שיארח את שחר סאול, מרסדס בנד שיארחו את רד בנד, רביד פלונטיק שיארח את ג'ימבו ג'יי, והדג נחש שיארח את אקו. בערב הרביעי יחברו שוב גידי גוב ויהודה פוליקר במסגרת סיבוב ההופעות החדש שלהם, "פנים אל מול פנים". ובערב החמישי יסגור את הפסטיבל הפרויקט של עידן רייכל במופע חגיגי, עם מופע פותח של רבע לאפריקה.

כמו בעבר, יתקיימו גם השנה בפסטיבל הופעות מדבריות פתוחות לקהל הרחב. תחת עץ הבאובב בקיבוץ עין גדי תופיע קרולינה במופע אינטימי, קורין אלאל ורונית שחר במופע משותף, וריף כהן עם גרוב בצרפתית. בכיכר סדום יופיעו אלון עדר ולהקה, רגע לפני אלבום חדש, במופע אקוסטי, וחמי רודנר עם להיטים מכל התקופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully