וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיטלקיה באלג'יר, ג'ימבו ג'יי בשוני: 5 המלצות לתחילת יולי

עודכן לאחרונה: 1.7.2021 / 8:48

ג'ימבו ג'יי ישיק אלבום שלישי באמפי שוני עם אורחים לוהטים כדוגמת רביד פלוטניק, האופרה תעלה את "האיטלקיה באלג'יר" - ועוד כמה המלצות שכדאי לשים אליהן לב השבוע

האיטלקיה באלג'יר

עם חוף ים תיכוני וארמון מזרחי שצומח ממנו כמו נווה מדבר, האופרה הישראלית חוזרת להפקות הגדולות עם "האיטלקיה באלג'יר" - הקומדיה השנונה והמשעשעת של רוסיני בהפקה חדשה בבימויו של עידו ריקלין ובניצוחו של יובל צורן. את האופרה כתב רוסיני בשנת 1813 ולפי עדותו הוקצבו לו רק 18 יום לכתוב אותה. מעניין אם האמין שהיצירה שרקח תוך שבועיים וחצי תהיה רלוונטית ובועטת גם 200 שנה לאחר מכן.

מתי? 7-16 ביולי

איפה? בית האופרה ע"ש שלמה להט (צ'יץ') בתל אביב

בסימן הלוטוס

קבוצת התיאטרון אנסמבל פספורט, אשר נוסדה על ידי הבמאית יעל קרמסקי ב-2014, מעלה את "בסימן הלוטוס", יצירה ישראלית על פי ספרו של דן צלקה שנכתב ב-2002 בתגובה לרצח רבין על חברה שסועה ומפולגת ומשבר אמון בהנהגה. רלוונטי גם להיום? לא נכחיש.

מתי? 7-8 ביולי

איפה? אולם שידלובסקי, מוזיאון תל אביב

בסימן הלוטוס. תמי שחם,
רלוונטית. בסימן הלוטוס/תמי שחם

פסטיבלבונטין

מועדון ההופעות התל-אביבי "לבונטין 7" חוגג 15 שנות פעילות עם שורת מופעי חו"ל, מופעים מיוחדים, השקות ומרתונים מוזיקליים מרובי משתתפים וסגנונות שיתפרסו על מרבית חודש יולי. בין האמנים והמופעים: William Parker (NY), Mary Halvorson (US), עמיר לב, האחים צברי, טברנק, רועי פרייליך והמתוקים רצח, ענת מושקובסקי, רם אוריון, אביגיל רוז, רותם בר אור ועוד רבים וטובים.

מתי? 1-22 ביולי

איפה? לבונטין 7, תל אביב

ג'ימבו ג'יי

הראפר הלוהט ג'ימבו ג'יי ולהקת ספא מארחים את רביד פלוטניק, איה זהבי פייגלין ושיר הדס מאיר במופע להשקת אלבומו החדש של ג'ימבו, "עובדי נמל". במופע ינוגנו שירים מהאלבום החדש, וגם משני האלבומים הקודמים של ההרכב - "בואו לפני" ו-"מה ראפרים רוצים".

מתי? הערב (1 ביולי) ב-21:00

איפה? זאפה אמפי שוני

פיפטי פיפטי פיפטי

תיאטרון דימונה, בניהולו האמנותי של המוזיקאי אורי וידיסלבסקי, מעלה קומדיה מקורית בשם "פיפטי פיפטי פיפטי", המספרת את סיפורם של התושבים הראשונים של דימונה. זו הצגה שמספרת את סיפורם של אלו שמגלים שמותר להם לחלום ולהגשים. את המחזה כתבו נעמה שפירא וקובי ילוז וביים נתן דטנר.

מתי? 7 ביולי

איפה? תיאטרון יהלום, רמת גן

  • עוד באותו נושא:
  • המלצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully