וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימן "וי" בידיים והתחבק עם משפחתו: כך נראה ביל קוסבי אחרי השחרור

עודכן לאחרונה: 1.7.2021 / 12:33

הקומיקאי האמריקני שוחרר אתמול (רביעי) אחרי שהרשעתו בתקיפה מינית נהפכה על ידי בית המשפט העליון של פנסילבניה. "ביום החם הזה - זהו פסק דין חם עבורנו," אמר דוברו לכלי התקשורת מחוץ לביתו של קוסבי

ביל קוסבי משתחרר מהכלא/צילום: רויטרס

הקומיקאי האמריקני ביל קוסבי עזב את הכלא שעות ספורות לאחר שהרשעתו בתקיפה מינית בוטלה על ידי בית המשפט העליון של פנסילבניה. השחקן לשעבר נראה שברירי כאשר הלך לאיטו לנגד עיני התקשורת הממתינה מחוץ לביתו, זמן קצר לאחר ששוחרר מהכלא. קוסבי לא אמר דבר, אלא הסתמך על צוות עורכי דינו והדובר שלו, אנדרו וויאט, לשם תשובות לשאלות.

"ביום החם הזה - זהו פסק דין חם עבורנו," אמר וויאט. "מר קוסבי תמיד השתמש בידוענות שלו ובשמו כדי לרומם נשים. איך יכול להיות שגבר שנצפה על ידי הבולשת מדי יום, יכול לאנוס ולסמם נשים? במיוחד גבר שחור?".

ביל קוסבי אחרי שחרורו מהכלא. AP
ביל קוסבי מחווה בידו לאות ניצחון אחרי שחרורו/AP

בהחלטת הזיכוי אמרו שופטי בית המשפט העליון של פנסילבניה כי הייתה "הפרת תהליכים" מצד התביעה, אך הודו כי פסיקתם הייתה חריגה. בית המשפט מצא כי קיימת "הפרת תהליכים", מכיוון שעורכי דינו של מר קוסבי סיכמו עם תובע המדינה הקודם שמרשם לא יואשם בפרשה. קוסבי בן ה-83 הספיק לרצות יותר משנתיים מתוך מאסר שאמור היה להימשך בין שלוש לעשר שנים, בכלא ממלכתי ליד פילדלפיה.

קוסבי מוכר בעיקר מסדרת הלהיט "משפחת קוסבי" שיצר וכיכב בה בשנות השמונים, שהקנתה לו את התואר העממי "האבא של אמריקה". ב-2018 הוא נמצא אשם בסימום והתעללות בכדורסלנית לשעבר אנדראה קונסטנד, שהייתה אחת מעשרות נשים שהאשימו אותו בתקיפה מינית, אך על רובן חל חוק ההתיישנות. הרשעתו נחשבה לנקודת מפנה בפעילות של תנועת "מי טו".

  • עוד באותו נושא:
  • ביל קוסבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully