וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלבים כוחות: איתי מאוטנר ומיכל ואעקנין ינהלו אמנותית את פסטיבל ישראל

עודכן לאחרונה: 4.7.2021 / 11:59

ואעקנין ומאוטנר, שתיים מהדמויות המוכרות בסצינת התרבות בישראל, ינהלו בצוותא את פסטיבל ישראל. איל שר, מנכ"ל פסטיבל ישראל: "כל הצוות ואני באנרגיות מתפרצות לקראת המסע המשותף שלפנינו"

מיכל ואעקנין ואיתי מאוטנר הם המנהלים החדשים של פסטיבל ישראל. זו הפעם הראשונה שהפסטיבל מנוהל בצוותא על ידי שני אנשים.

איתי מאוטנר ייסד וניהל אמנותית את עונת התרבות בירושלים/פסטיבל מקודשת - שהפך תחת ניהולו האמנותי לאחד מגופי התרבות החשובים והמובילים בארץ. הוא רקח פסטיבלים ייחודים כגון "מתחת להר" - פסטיבל האמנות היחיד שהיה על וסביב להר הבית, "נקודת מגע" אירוע שוקק ומלא יצירה במוזיאון ישראל, פסטיבל "בבית" שכולו הוקדש לעבודות תלויות מקום בתוך בתים פרטיים בעיר, "באלבסטה" חגיגה תרבותית רב חושית ולשונית בשוק מחנה יהודה, "אוטואוכל" עם אסף גרניט ורבים אחרים.

מיכל ואעקנין מתמחה ביצירת חווית אמנותיות השתתפותיות וטוטאליות כגון "ההיפך מחי" - מופע לילי לצופה יחיד במוזיאון הטבע בירושלים, או "טוק טוק" - אירוע אינטימי רב משתתפים בחדרי בית מלון. בין השנים 2018-2019 ניהלה אמנותית את פסטיבל מקודשת שהציע מאה אחוז הפקות מקור, בהן: "חלונות מתגשמים" - מיצב ארמון חלונות ענק שנעשה בשיתוף ולזכרו של האמן יורם אמיר ו"שלם" - קונצרט למאה נגנים מרחבי העיר שניגנו על כלים שבורים. מיכל שותפה בקבוצת התיאטרון Puppet Cinema (היום אנסמבל עיתים), ובקבוצת המחקר "אביסו" אשר משתתפיה חירשים ומטרתם יצירת שפה תיאטרלית המבוססת על שפת הסימנים.

איתי מאוטנר מיכל ועקנין פסטיבל ישראל. יאיר מיוחס,
שילוב ידיים. מאוטנר ו-ואעקנין/יאיר מיוחס

איל שר, מנכ"ל פסטיבל ישראל: "אני נרגש ומלא ציפייה לקראת העבודה עם מיכל ואיתי, שאת שניהם אני מכיר אישית ומוקיר מקצועית. אחת המילים המרכזיות המובילה אותי ואותם בהרפתקה החדשה הזו היא סקרנות - סקרנות לתצורות אמנותיות חדשות, סקרנות לפסטיבל עם אופי וסטייל אחר וסקרנות לעבודת צוות ולאיחוד כוחות ומוחות - מצרך שאנחנו כל כך צריכים בעת הזו. כל הצוות ואני באנרגיות מתפרצות לקראת המסע המשותף שלפנינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully