וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרה "חברות" של ליטל שוורץ נמכרה לערוץ 4 הבריטי

עודכן לאחרונה: 4.7.2021 / 13:31

ערוץ 4 הבריטי, שעומד מאחורי קלאסיקות וסדרות אהובות כמו "קוויר בעיר", "מראה שחורה" ו"נערות דרי", יעבד את הסדרה הישראלית "חברות" של רשת 13. ב-2014 זכתה "חברות" בפרס בפסטיבל הפרסים הבין-לאומי "ורד הזהב"

חברות, לירית בלבן, מגי אזרזר, ליטל שוורץ, לירון ויסמן. ענבל מרמרי,
יתרועעו גם בבריטניה. "חברות"/ענבל מרמרי

הסדרה הקומית הישראלית "חברות" נרכשה על ידי ערוץ 4 הבריטי ותעובד לסדרה חדשה. "חברות", שהחל מ-2013 שודרה במשך ארבע עונות בערוץ עשר ואז ברשת 13, נוצרה על-ידי יואב גרוס, ליטל שוורץ, שי בן עטר וליאת שביט. שני האחרונים גם כתבו את הסדרה, שעוקבת אחר ארבע חברות במצבים שונים בחייהן: נועה (ליטל שוורץ), אם צעירה שמתמרנת בין התפקיד הבוגר שניתן לה ובין היותה מעט אינפנטילית בעצמה; חברתה הטובה פזית (לירית בלבן) הלחוצה ורכת הלב; ורד (לירון וייסמן), גיסתה של פזית, אמא מושלמת למראה וביץ' במשרה מלאה; ומשלימה את הסריה שני (מגי אזרזר) הרווקה העירונית.

ב-2014 זכתה "חברות" בפרס בפסטיבל הפרסים הבין-לאומי "ורד הזהב", ומאז נרכשה על ידי מספר מדינות. גרסה צרפתית שודרה בצרפת ובלגיה, וגרסת המקור שודרה בפולין, רוסיה ואוקראינה. בריטניה היא המדינה השישית שרוכשת את הפורמט, שם כאמור תעובד לסדרה דוברת אנגלית. לאורך חייו הפיק ערוץ 4 ושידר קלאסיקות וסדרות אהובות כמו "מראה שחורה", "קוויר בעיר", "קטסטרופה", "נערות דרי", "סוף הפאקינג עולם" ועוד רבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully