וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הקרון יתקיים זו השנה ה-30: אלו ההצגות שצפויות לעלות בו

עודכן לאחרונה: 6.7.2021 / 14:35

40 שנה לאחר שקם תיאטרון הקרון, ו-30 השנה לאחר שייסד את פסטיבל הקרון, יתקיים הפסטיבל לילדים ולמבוגרים בירושלים ב-22-26 באוגוסט. הוא כולל 33 הצגות מקור, מתוכן שלוש הפקות בינלאומיות מצרפת ומספרד. בנוסף, התיאטרון יחנוך את המבנה החדש שלו בגן הפעמון

ההצגה "מעשה בעולם", מתוך פסטיבל תיאטרון הקרון לילדים 2021. כפיר בולוטין,
ההצגה "מעשה בעולם", מתוך פסטיבל תיאטרון הקרון לילדים 2021/כפיר בולוטין

40 שנה לאחר שקם תיאטרון הקרון, ו-30 שנה לאחר שייסד את פסטיבל הקרון, יתקיים הפסטיבל הבינלאומי לילדים ולמבוגרים בגן הפעמון בירושלים ב-22-26 באוגוסט. על רקע התאריכים העגולים, נושא הפסטיבל השנה הוא מתנות, הפתעות וחגיגה. הפסטיבל יכלול 33 הצגות מקור, מתוכן שלוש הפקות בינלאומיות מצרפת ומספרד. בנוסף, יושק מבנה התיאטרון החדש בגן הפעמון, שכולל שני אולמות, במת חוץ, בית קפה ומרחב בחוץ לשהייה ולפעילויות שונות לילדים.

בחלק הבינלאומי של הפסטיבל יופיעו ההצגות "תזמורת של שתי ידיים" של Compagnie La Muette, תיאטרון חפצים מוזיקליים צרפתי שבה מציג הבובנאי והמוזיקאי סנטיאנו מורנו עם תזמורת קטנה במיוחד; ההצגה "VIDA" של הבובנאי הספרדי ג'אביאר ארנדה, שתעלה גם בגרסה לא מצונזרת למבוגרים; וההצגה "פולשים" של התיאטרון הצרפתי "Compagnie Bakélite", בה מוצג עולם קולנועי של סרטי חייזרים משנות החמישים בעיבוד בימתי של תיאטרון חפצים.

החלק הישראלי של הפסטיבל יכלול בין השאר הצגות ילדים שנוצרו בשנה וחצי האחרונות: "אחותי הגדולה מכולן" של תיאטרון הקרון, עיבוד במתי לספר באותו שם של עוזי בן כנען, המשלב ארבעה שחקנים ותיאטרון חפצים, בבימוי דניאל כהן לוי ובשיתוף האמנית החזותית שי פרסיל; "אמאווזה" של תיאטרון הקרון של היוצרת גליה שומר שתוצג בבכורה; "המפץ הגדול" של אנסמבל עיתים והיוצר צבי סהר, התציג פנטזיה בדיונית המתרחשת בחלל ומשלבת בין עולמות הקולנוע לבמה; והצגת הבכורה "מיץ פרי כה טרי" של היוצרות עדילי ליברמן והילה גולדברג, עיבוד בימתי לסיפור על מכשפות.

ההצגה "אחותי הגדולה מכולם". אילן בשור,
ההצגה "אחותי הגדולה מכולם"/אילן בשור

בפסטיבל יופיעו גם יצירות למבוגרים: ההצגה "silence makes perfect" של היוצרת יעל רסולי, בפנטזיה במתית החושפת סיפור אישי כואב על פגיעה מינית; מופע הבכורה "געגועים לפנים" של היוצרת איריס ארז, המשלבת בין שפת מחול עכשווי לדימויים המוקרנים באייפדים על גוף השחקנים; והמופע "בדיקת מציאות" של היוצר נמרוד פרחי, שמחברת בין בובה העשויה מחבלים לקרקס עכשווי.

הפסטיבל יכלול מתחם חוצות בגן הפעמון לכל המשפחה בנושא "הפתעה", בניהולם האמנותי של דפנה קרון ושחר מרום יכיל, ובו יתקיימו מיצבים, מופעים, יצירות בתנועה וסאונד ועוד שיצרו למעלה מעשרים אמנים ואמניות. הפסטיבל ישלב גם פעילות חינמית בבמת חוצות ובה הופעות רחוב ליצניות בשעות אחר הצהריים, משחקייה ופינת סדנאות. בסיומו של הפסטיבל תתקיים מסיבה.

מחירי הצגות הילדים: 45-60 שקלים, מחירי ההצגות למבוגרים: 60-80 שקלים. כרטיסים ופרטים נוספים - כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully