וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השנה ששינתה את המוזיקה: הצביעו למצעדי הניינטיז של וואלה! ו-eco99fm

9.7.2021 / 12:11

במסגרת חגיגות ה-30 לשנת 1991 ששינתה את פני המוזיקה, וואלה! תרבות ו-eco99fm משיקים סדרת מצעדים ללהקות הניינטיז האהובות כאשר מדי שבוע גולשי וואלה! תרבות ומאזיני eco99fm יבחרו את השירים האהובים עליהם והם ישודרו מדי יום שישי. נו, כבר בחרתם?

גאנז אנד רוזס בפארק/צילום: נמרוד סונדרס

שנת 1991 הייתה שנת מוזיקה בלתי נשכחת. באורח פלא ובצירוף מקרים נדיר, יצאו כמה מאלבומי הרונקרול החשובים בהיסטוריה, ביניהם אלבומי מופת כגון Nevermind של נירוונה, TEN של פרל ג'אם, blood sugar sex magik של רד הוט צ'ילי פפרז, Use Your Illusion I של גאנז אנד רוזס, "מטאליקה" של מטאליקה ו-Achtung Baby של U2.

במסגרת חגיגות ה-30 לאותה שנה ששינתה את פני המוזיקה, וואלה! תרבות ו-eco99fm משיקים סדרת מצעדים לארבע הלהקות האהובות ביותר - גאנז אנד רוזס, u2, רד הוט צ'ילי פפרז ונירוונה - כאשר מדי שבוע גולשי וואלה! תרבות ומאזיני eco99fm יבחרו את השירים האהובים עליהם ביותר של אחת מאותן ארבע להקות.

הצביעו ממש כאן למצעדי הניינטיז הגדולים

אקסל רוז. Peter Still, GettyImages
יקיר הניינטיז, אקסל רוז/GettyImages, Peter Still

בכל יום שישי בצהריים, בין השעות 12:00 ל-14:00, ולמשך ארבעה שבועות - ישודר המצעד ברדיו eco99fm ובוואלה! תרבות, וייחשפו בו 20 השירים הגדולים של אותה להקה. במצעד הראשון ב-16 ביולי תוכלו לבחור את השירים האהובים עליכם של להקת נירוונה, ב-23 ביולי תבחרו את שיריה של להקת גאנז אנד רוזס, ב-30 ביולי - את שיריה של u2 וב-6 באוגוסט ייערך המצעד עם 20 השירים הגדולים של להקת רד הוט צ'ילי פפרס.

נו, כבר בחרתם? הצביעו ממש כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully