וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדג נחש ואריאל הורוביץ: 6 המלצות לאמצע יולי

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 12:31

הדג נחש יערכו מופע שקיעה בזאפה אמפי שוני, אריאל הורוביץ יביא את כל להיטיו לזאפה אלמא בזכרון יעקב - ועוד כמה המלצות תרבותיות שכדאי לשים אליהן לב השבוע

הדג נחש

הדג נחש היא בלי ספק אחת הלהקות האהובות, הוותיקות והמצליחות בישראל. אחרי 23 שנים של פעילות, להיטי ענק, אלבומי זהב והמון גרוב מעולה - הם מזמינים אתכם ואת ילדיכם לזוז בחגיגת להיטים מכל האלבומים ומכל התקופות במופע שקיעה מיוחד.

מתי? יום שישי, 19:30

איפה? אמפי שוני

אריאל הורוביץ

אחד האמנים המרתקים והמגוונים בישראל, מי שחתום על להיטי ענק כמו "רנה", "האהבה מתה", "יאללה ביי", "עשרים אלף איש", "סיגל נחמיאס", מגיע למופע אינטימי באחד המקומות היפים בארץ. לצד שיריו, מספר הורוביץ סיפורים מאחורי הקלעים של השירים ושל החיים.

מתי? 10 ביולי, 21:30

איפה? זאפה אלמא, זכרון יעקב

סדום

וקסי ומקסי, זוג רוצחים שכירים, מגיעים לסדנת העצמה אישית בסדום ומחפשים את שניידר. מי הוא אותו שניידר? מי שלח אותם? מה מניע אותם? האם יש להם דרך להימלט מהשליחות שהוטלה עליהם? - זה סיפורו של המחזה "סדום" שכתב וביים אודי בן סעדיה. הבונוס לחובבי הספורט שביניכם: ההצגה תסתיים עוד לפני שגמר היורו ייצא לדרך.

מתי? 11 ביולי, 20:30

איפה? תיאטרון הפרינג', באר שבע

סדום. יוסי צבקר,
ועוד להספיק לגמר. סדום/יוסי צבקר

נועם שוסטר אליאסי

נועם שוסטר אליאסי, שהפכה באחרונה ללהיט בעולם הערבי בעקבות סרטונים שהפכו לוויראליים, תעלה בשבוע הבא את הופעת הסטנדאפ שלה. מדובר במופע נשי אקטיביסטי בשלוש שפות, שבו היא מדברת על הסכסוך והזהויות דרך סיפורה האישי, החל מהמקום בו גדלה - היישוב הפלסטיני-יהודי נווה שלום, כיהודייה איראנית ישראלית, וכלה בסיפורים מחיי הדייטים שלה.

מתי? 15 ביולי

איפה? בית הגפן, רחוב הגפן 2, חיפה

יוצרות וגם מורות

התערוכה "פוליפוניה ב־12 קולות", שאוצרת דליה דנון, היא פרי שיתוף פעולה בין הגלריה החדשה סדנאות האמנים טדי לעמותה למגדר וחקר אמנות נשים בישראל. 12 המשתתפות בתערוכה הן יוצרות בולטות שפעילות במשך כ-40 שנה בשדה האמנות ובמקביל משמשות כמורות לאמנות מעשית, שהעמידו דורות של תלמידים. העבודות המוצגות הן בסוגי מדיה שונים ובשלל טכניקות. יציגו בה אתי אברג'ל, דגנית ברסט, דבורה מורג, טליה טוקטלי, טסי כהן פפר, יהודית לוין, מאיה כהן לוי, מרים גמבורד, נעה בן־נון מלמד, נעמי בריקמן, פנינה רייכמן ופסי גירש.

מתי? מיום שישי 9 ביולי בשעה 12:00 ועד 12 באוקטובר

איפה? הגלריה החדשה, סדנאות האמנים בטדי, ירושלים

יצירה של האמנית נעה בן-נון מלמד מתוך התערכוה "פוליפוניה ב-12 קולות", שאצרה דליה דנון. יח"צ,
יצירה של האמנית נעה בן-נון מלמד מתוך התערוכה/יח"צ

הזעות יום

המעצב והאמן תמיר שפר משיק תערוכה חדשה שבה מבנה גלריית החווה הופך לסיפור קומיקס תלת מימדי. הקהל יתהלך בין יצירות מצוירות, פסלים צבעוניים תלת ממדיים ומיצבים אינטראקטביים ויחווה את יומני קורונה הקולקטיביים וגם האישיים של היוצר.

מתי? החל מ-10 ביולי

איפה? גלריית החווה, חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully