וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל פוסט של הצל: משפט של נגה ארז על ה-BDS הוביל למתקפה חריפה עליה

עודכן לאחרונה: 7.7.2021 / 16:09

ריאיון מחודש מרץ שהעניקה המוזיקאית המצליחה למגזין בינלאומי, שבו החמיאה לתנועת ה-BDS אך במקביל מתחה ביקורת על השיטה שלהם ("הלוואי והאנרגיה שלהם הייתה מושקעת בדו-שיח ובחיבור"), עורר סערה אחרי שהצל הפיץ את דבריה: "בוגדת, עוכרת ישראל"

הצצה: נגה ארז מבצעת את "NO news on TV" "בובה של לילה"/ערוץ הספורט

ריאיון מלפני ארבעה חודשים שהעניקה המוזיקאית המצליחה נגה ארז למגזין בינלאומי, שבו החמיאה לתנועת ה-BDS אך במקביל מתחה ביקורת על השיטה שלהם, עורר היום (רביעי) סערה. הסערה התעוררה לאחר שהצל פרסם פוסט בפייסבוק שבו פרסם ציטוטים מתוך דבריה של ארז למגזין huck וכתב: "למה כל אמן שיוצא מישראל הופך להיות הדובר של האויב ומפיץ שקרים ועלילות דם של אנטישמים? ועוד אנחנו מעזים לכעוס על משפחת חדיד. תתביישי נגה ארז, אשכרה תפסתי ממך".

בריאיון שפורסם בחודש מרץ האחרון נשאלה נגה ארז בנוגע לחרם על ישראל מצד אמנים בינלאומיים, כדוגמת רוג'ר ווטרס. "יש לי תשובה מורכבת על הנושא הזה. מאוד שמחתי כשרדיוהד הגיעו לישראל. כלומר, גם אם משהו נורא קורה במדינה, זה לא אומר שהאנשים שחיים בה הם חלק מזה או רוצים בזה. זה בדיוק המקרה בישראל. 90 אחוז מ-40 אלף האנשים שהגיעו למופע של רדיוהד לא רוצים שהכיבוש ימשיך. אני מאמינה שה-BDS עשה עבודה חשובה בהעלאת המצב על סדר היום אני הלוואי וכל המאמץ, הזמן והכסף שהם השקיעו בזה - היה מושקע בדו-שיח ובחיבור. יש כל כך הרבה אנשים משני הצדדים שרוצים את זה והממשלות לא רוצות את זה. קשה מאוד לעשות את זה מבפנים וזה מה שגורם לקונפליקט להיות עמוק יותר".

נגה ארז בפארק הירקון 27 במאי 2021. ליאור כתר,
דברים יצאו מהקשר? נגה ארז/ליאור כתר

בעקבות הפוסט של הצל, נגה ארז נתונה מזה כמה שעות למתקפה חריפה ברשתות החברתיות. רבים קוראים לה בתגובה "בוגדת", "תומכת BDS" ו"עוכרת ישראל". מנגד היו שהגנו עליה וטענו כי ההתייחסות שלה לנושא ה-BDS היא התייחסות מורכבת שיצאה מהקשר ואין בדבריה כדי להביע תמיכה בארגון החרם על ישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • נגה ארז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully