וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגת המחול של ישראל: זה מה שצפוי השנה בפסטיבל כרמיאל

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 10:20

שלומי שבת, עברי לידר, רביב כנר, עידן רייכל, נופר סלמאן, להקת המחול ורטיגו ביצירת בכורה, "כנר על הגג" בביצוע להקת הבלט של ירושלים: פסטיבל כרמיאל ה-34 יוצא לדרך בסוף יולי - וזה מה שצפוי לקרות בו

חגיגת המחול של ישראל יוצאת לדרך זו השנה ה-34: פסטיבל כרמיאל ייפתח ב-27 ביולי ולמשך שלושה ימים יארח מופעים, הרקדות ומתחמי סדנאות ואטרקציות לילדים. בין המופעים: שלומי שבת מארח את עברי לידר על במה אחת עם להקת המחול של ארגון נכי צה"ל; רביב כנר, עידן רייכל, נופר סלמאן, התקווה 6, שפיטה, להקת המחול ורטיגו ביצירת בכורה, "כנר על הגג" בביצוע להקת הבלט של ירושלים - ושלל הפקות מקור במיוחד לפסטיבל.

בנוסף ייערך "תנו לגדול בשקט", מופע להקות האפרוחים בהנחיית טל מוסרי בהשתתפות מאות ילדים מרחבי הארץ, כמו גם "ושוב אתכם" - מופע של להקות ותיקים מכל רחבי הארץ בהנחיית משה בקר. במקביל לכל אלו יתקיימו אירועים חינמיים רבים, ביניהם סדנאות, אטרקציות לילדים, הרקדות לאורך כל היום, סדנאות, ומתחם "בירה ונשירה" עם שרהל'ה שרון. לאירועים רבים הכניסה תהיה חינמית.

פבלו רוזנברג ושלומי שבת בהופעה באולפן וואלה, 15 באוגוסט 2019. ראובן קסטרו
יגיע לשיר. שלומי שבת/ראובן קסטרו

ראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי: "אם יש משהו שכל כך היה חסר לנו בשנה החולפת זה הביחד הכל כך ישראלי. בפסטיבל כרמיאל נשוב להיות יחד, נחזיק יד ביד ונרקוד לצלילי המוסיקה הישראלית". לילך וקסמן רנה, מנכ"לית פסטיבל המחול: "השנה מתאפיין הפסטיבל בחיבור בין העבר להווה המתחדש, לקשר בין אותן אבני היסוד של עולם המחול הישראלי הפולקלוריסטית ובין היצירה העכשווית המושפעת מסגנונות שונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully