וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר קליסקי תבע 2.5 מיליון שקל מאתניקס ואייל גולן - וחויב לפצותם ב-70 אלף שקל

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 10:30

פרסום ראשון: חבר אתניקס לשעבר תמיר קליסקי תבע את אתניקס ואייל גולן בטענה שמגיע לו כספים בסך 2.5 מיליון שקל מהמופע המשותף של אתניקס וגולן. התביעה נדחתה והוא נדרש לפצותם בסך 70 אלף שקל. שתי תביעות נוספות שלו נדחו - והסתיימו בניצחון של זאב נחמה ואתניקס

אתניקס/כתב: שגיא בן נון, צלם: אבי כהן

פרסום ראשון: הסכסוכים המשפטיים בין חברי אתניקס - זאב נחמה, גל הדני ויורם פויזנר - לאיש הלהקה לשעבר תמיר קליסקי ואחיו דרור, הסתיימו בניצחונות מוחצים לנחמה ואתניקס בשלושה פסקי דין, האחרון שבהם התקבל אתמול ושניים קודמים בחודש שעבר. את חברי אתניקס ייצגו עו"ד יוסי כהן ועו"ד אוהד מחרז ממשרד עורכי הדין ד"ר יוסי כהן.

פסק הדין שהתקבל אתמול (שני) על ידי השופטת אסתר נחליאלי חיאט בבית המשפט המחוזי בתל אביב, ניתן בתביעה שהגישה חברת שולטן, שבעלי רוב המניות שלה (שני שליש מהמניות) הם דרור ותמיר קליסקי, נגד חברי אתניקס זאב נחמה, גל הדני יורם פויזנר, וגם נגד אייל גולן. האחים קליסקי, באמצעות חברת שולטן, טענו שמגיע לחברת שולטן כספים בהיקפים של לפחות 2.5 מיליון שקלים מהמופעים המשותפים של אתניקס ואייל גולן שהתקיימו בשנת 2018. התביעה שלהם נדחתה, והאחים קליסקי חויבו לשלם לאתניקס וגולן הוצאות בגובה 70 אלף שקלים.

להקת אתניקס מופיעה באולפן וואלה! NEWS. ראובן קסטרו
ניצחון גדול. אתניקס, ללא קליסקי/ראובן קסטרו

פסק דין קודם ניתן ב-27 ביוני על ידי השופטת רות רונן. מדובר בתביעה שהגיש זאב נחמה נגד תמיר ודרור קליסקי, ובה הוא ביקש שבית המשפט יכפה עליהם למכור לו את חלקם בחברת שולטן, העומד על שני שליש. זאת בטענה שחברת שולטן הוקמה בזמנו כדי לשרת את חברת אתניקס, ובטענה שמאז שפרץ הסכסוך ותמיר קליסקי אינו חלק מהלהקה חברת שולטן אינה משרתת את אתניקס. בסופו של דבר, בהמלצת בית המשפט, הגיעו הצדדים להסכמות שאכן נחמה ירכוש כפי שרצה את חלקם של דרור ותמיר קליסקי, לאחר שרואה חשבון מומחה יקבע את הערך של החברה. המומחה נתן ארבע חלופות להערכת השווי של החברה, בית המשפט אימץ את אחת החלופות שקובעת בין השאר כי יש לתת ביטוי למשבר הקורונה בהערכת השווי של החברה. ועוד נקבע כי המופעים שנחמה קיים עם זהבה בן לא ינוכסו להערכת השווי של החברה כפי שדרור ותמיר טענו שיש לעשות. בית המשפט אימץ את עמדתו של נחמה. בית המשפט קבע ששווי החברה עומד על מיליון ו-37 אלף שקלים.

פסק דין שלישי ניתן ב-10 ביוני על ידי השופטת כוכבה לי בבית משפט השלום בתל אביב, שדחתה את התביעות של דרור ותמיר קליסקי, באמצעות חברת שולטן, נגד חברי אתניקס. דרור ותמיר טענו שיש להעביר 10 אחוזים מרווחי הלהקה לחברת שולטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully