וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל עושה את אמריקה: "חשוב לי לא לוותר על הזהות שלי"

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 12:20

רגע לפי שיוצאת לכבוש את השוק הבינלאומי, קירל הציגה במסיבת עיתונאים חגיגית את שירה החדש בשפה האנגלית. "אני לגמרי לא אומרת 'ישראל לא מעניינת אותי יותר', זה לא הוייב שלי". וגם: מי הכוכבת שהיא הכי רוצה לעבוד איתה בארה"ב?

נועה קירל נערצת על ידי ילדות ישראליות, נאהבת על ידי ילדים ישראלים, גייז רוקדים לצליליה במצעד הגאווה ובסתר, גם במשרדי ההייטק של תל אביב יושבים אנשים בוגרים ומקשיבים לה באוזניות. קירל היא המגה-סטאר הישראלית האולטימטיבית, ועכשיו היא יוצאת להוכיח את מה שכולנו כבר יודעים: היא ברמה בינלאומית.

במסיבת עיתונאים חגיגית השיקה קירל את הסינגל החדש שלה, בשפה האנגלית, שאמור לשבור את מחסום השפה ולהפוך את הכוכבת הישראלית לשם מוכר גם מעבר לים. "אנשים ברחוב אומרים לי 'אנחנו סומכים עלייך שתייצגי אותנו. החיבוק והתגובות הכי חמות שאפשר לקבל. אני מקווה שאני אסב הרבה גאווה לישראל בעולם", היא אמרה לעיתונאים באירוע.

הסינגל הלועזי "Please Don't Suck" הופק על ידי The Monarch שעובדים בין היתר עם קלי קלארקסון, משין גאן קלי וכריס בראון. זהו השיר הראשון של קירל שיוצא בהפקת חברת ההקלטות האמריקנית "אטלנטיק". הקליפ, שכבר הספיק ליצור סערת רשת לאור האימג'ים הפרובוקטיביים שלו (לצד מילות השיר הדו-משמעיות באנגלית) צולם באפריל האחרון בלוס אנג'לס.

נועה קירל מסיבת עיתונאים 13/7. יובל ויצמן,
תכניס ניואנסים מהשפה העברית לשירים באנגלית? נועה קירל/יובל ויצמן

"מאוד חשוב לי לא לוותר על הזהות שלי, גם אם זה באנגלית, שזה יישמע עדיין 'נועה' ושזה יישמע עדיין אותנטי גם לקהל שלי פה. זה מאוד מאוד חשוב לי", הוסיפה קירל, "אני רוצה שיבינו בעולם איך הסאונד שלי נשמע ומי אני כי בעולם לא מכירים אותי ואז אני באמת אחשוב על ניואנסים אולי מהשפה העברית להכניס".

לשאלת וואלה! תרבות האם יותר חשובה לה ההצלחה בחו"ל מאשר ההצלחה בישראל, השיבה קירל: "מטרת העל שלי כמובן שזה יגיע גם למצעדים, שם זו המטרה שלשמה אני עושה את כל הדבר הזה אבל לא פחות חשוב לי מה יקרה פה ואני לגמרי לא אומרת 'ישראל לא מעניינת אותי יותר, אני בינלאומית עכשיו'. זה לא הווייב שלי. מי שמכיר אותי גם יודע את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
נועה קירל מסיבת עיתונאים 13/7. יובל ויצמן,
תעבוד עם ביונסה? נועה קירל/יובל ויצמן

"מאוד חשוב לי מה יגידו פה וחשוב לי גם שיאהבו פה. פה זה הבסיס שלי, אני אף פעם לא אשכח את זה. אני מקווה שכולם יאהבו. אני לא יכולה לשלוט על זה. אני מבינה שזה אחר פתאום לשמוע אותי באנגלית, משהו קצת אחר, סגנון קצת אחר אבל אני מקווה שיאהבו את זה, כי זה 100% אני".

לסיום נשאלה קירל על ידי וואלה! תרבות אם יש כוכבת אמריקאית מסוימת שמהווה לה השראה, וענתה בכנות מקסימה: "כן, סימנתי כוכבת אמריקאית בקטע טוב שאני ארצה לעבוד איתה - את ביונסה".

  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully