וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתן גושן מארח את נרקיס, 100 להולדתה של חנה סנש: 5 המלצות לאמצע יולי

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 11:34

נתן גושן יחנוך את פארק נחל באר שבע במופע שבו יארח את נרקיס, תיאטרון המדיטק יעלה הצגה לרגל 100 שנה להולדתה של חנה סנש - ועוד כמה המלצות תרבותיות שאסור לכם לפספס השבוע

אתונה-ירושלים

תזמורת ירושלים מזרח ומערב תקיים חגיגה יוונית עם אחד מכוכבי המוזיקה היוונית הגדולים, דימיטריס באסיס. המופע יתקיים בניצוחם של תום כהן ומתן יונה ובאסיס יבצע בו את מיטב הלהיטים העממיים המסורתיים שבהם הוא מתמחה, בעיבודים מיוחדים בשפת "תזמורת ירושלים מזרח מערב" המסמלת גשר בין המזרח למערב.

מתי? 19-28 ביולי

איפה? תיאטרון הצפון (19 ביולי) וברחבי הארץ

פרנקנשטיין

סינמטק ירושלים מציע בילוי קצת שונה בשבת בבוקר, בילוי של תיאטרון, אופרה ומוזיקה. "פרנקנשטיין" של התיאטרון הלאומי לונדון תוצג בשבת הקרובה - בבימויו של דני בויל האגדי ובתפקידים הראשיים ג'וני לי מילר ובנדיקט קמברבאץ'.

מתי? שבת, 17 ביולי, 11:00

איפה? סינמטק ירושלים

נתן גושן מארח את נרקיס

מתחם אגם פארק נחל באר שבע, מתחם חדש ויפה בדרום, משתרע על פני שטח של כ-450 דונם ובמרכזו אגם מלכותי הכולל מדשאות, גן בוטני, צמחייה מדברית ואמפי שממוקם על גדותיו. לרגל ט"ו באב יגיע נתן גושן לחנוך את הבמה בו במופע מיוחד עם האורחת נרקיס. למחרת (חמישי) יופיע דויד ברוזה ויארח את נסרין קדרי.

מתי? 21 ביולי

איפה? פארק נחל באר שבע

100 להולדת חנה סנש

לרגל ציון 100 שנה להולדתה של חנה סנש, מעלה תיאטרון המדיטק בחולון הצגה חדשה ומקורית על סיפור חייה מעורר ההשראה של הגיבורה, הלוחמת והמשוררת. ההצגה החדשה, שכתבה וביימה צביה הוברמן, מיועדת לבני 10 ומעלה ולמעשה מספרת לראשונה את סיפורה כהצגה לילדים.

מתי? שבת, 17 ביולי, 10:30

איפה? תיאטרון מדיטק, חולון

חנה סנש, אחד במאי 1939. לשכת העיתונות הממשלתית
100 להולדתה. סנש/לשכת העיתונות הממשלתית

פסטיבל "נקודת קצה"

בפסטיבל - שהוא פרי שיתוף פעולה ייחודי בין קבוצות התיאטרון "קבוצת סמרטוט" ו"תיאטרון נוצר" - יועלו שלוש הצגות בכורה של שלושה במאים צעירים ומבטיחים - מעיין אבן, רועי יוסף ורוני טוביאס. ההצגות הן: "אהבה" - על פי "אהבתה של פדרה" מאת שרה קיין, "ידועה - מאנונימיות לכוכבניות - סיפורה של הנערה המנושקת ביותר בהיסטוריה", "פרט לכך לא אירע דבר - חקירה בימתית פוסט-דוקומנטרית על תיק הריגתו של אזרח פלסטיני שהניף דגל לבן במבצע צוק איתן.

מתי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully