וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונה לשמועות: אשתו של ג'קי מנחם הגיבה להחלטתו לצאת מהאח הגדול

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 11:44

אחרי חרושת של שמועות סביב "הסיבות המשפחתיות" שבגללן יצא ג'קי מנחם מבית האח הגדול - אשתו ציפורה הגיבה לראשונה לשמועות. "סיבות משפחתיות זה לא עניינו של אף אחד. והסיבות בטח ובטח לא ניתנות לפירוש. מי שמגיע למסקנה, שיישאר איתה. ג'קי לא נוצר כדי לבדר אתכם"

האח הגדול קיץ 2021 - קטע מתוך התוכנית השנייה/רשת 13

אחרי חרושת של שמועות סביב "הסיבות המשפחתיות" שבגללן יצא ג'קי מנחם מבית האח הגדול - אשתו ציפורה פרסמה הבוקר (חמישי) הודעה באינסטגרם שבה הגיבה לראשונה לשמועות. "למען הסר ספק, בעלי לא נוצר כדי לבדר אתכם והסיבות האישיות והמשפחתיות הן לא עניינו של אף אחד", כתבה.

"המשפחה שלנו מעל הכל, אם לרגע מישהו חושב שהמשפחה שלנו הרסה לו תוכנית טלוויזיה", הוסיפה ציפורה. "קצת פרופורציות. סיבות משפחתיות זה לא עניינו של אף אחד. והסיבות בטח ובטח לא ניתנות לפירוש. מי שמגיע למסקנה, שיישאר איתה. ג'קי מוסר את אהבתו ותודה על הדאגה, תישארו בריאים".

ג'קי מנחם האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
ג'קי מנחם האח הגדול/צילום מסך, רשת 13

שלשום הודיע ג'קי מנחם כי החליט לעזוב את בית "האח הגדול" ימים ספורים אחרי כניסתו. מנחם, שהיה בעבר זוכה העונה השלישית של התוכנית ושלשל לכיסו מיליון שקלים, נכנס מחדש גם בעונה החדשה, שהחלה במוצאי שבת האחרונה. הוא עצמו היה הדייר הראשון שנכנס לבית, ועשה זאת ביום שלישי שעבר. עזיבתו, אם כן, מגיעה בסך הכל שבוע לאחר מכן.

אתמול נפרד ג'קי מדיירי הבית ואמר להם שהוא "נאלץ" לעזוב "מסיבה משפחתית". ג'קי לא הסביר לדיירים מהי אותה סיבה משפחתית שבגינה הוא עוזב את הבית, ולמעשה הצופים לא נחשפו אליה. "לא קרה כלום, הכל בסדר", הרגיע את הדיירים הנרגשים והמבוהלים. "אני עוזב אתכם וניפגש בחוץ. זה קשור למשפחה שלי, למשהו אישי. לא קרה כלום, אל תבכו. ברוך השם אף אחד לא מת. יש סיבה משפחתית שאני מעדיף לא לפרט אותה". האח הגדול נפרד מג'קי בחדר האח הגדול, הודה לו, אמר לו כמה בית האח התגעגע לאור שהוא מביא עמו, וג'קי הוסיף בבכי: "תודה שנתת לי הזדמנות לחזור ולהיות חלק מהחוויה הזו. נקשרתי לכל אחד פה. אני מקווה שהשארתי חיוך לאחים שלי פה בבית".

בהודעה מטעמו של ג'קי מנחם לאחר שידור הפרק נמסר: "החלטתי לעזוב את בית האח הגדול מסיבה משפחתית. אבקש לכבד את ההחלטה ואת הסיבה שכן מדובר בעניין אישי ופרטי שלי ושל משפחתי . אני רוצה להודות על כל הדאגה כלפי ואלי מכל עבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully