וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מרוצים מהחומרים: התאגיד שוקל להקפיא השקעתו בהפקת הענק על אייכמן

עודכן לאחרונה: 18.7.2021 / 16:29

ההפקה של MGM העולמית, תדמור ואליס הפקות, בה אמורים להיות מושקעים מיליוני שקלים, עוסקת במשפט אייכמן וצפויה להביא חומרים נדירים שטרם נראו. אלא שבתאגיד לא מרוצים מהחומרים ודורשים לקבל תשובות בנושאי תוכן ותקציב. המפיק בתגובה: "אנו עובדים בשקיפות מול התאגיד"

מסמכים אייכמן/צילום: גנזך המדינה עריכה: ניר חן

בדרך להקפאה של הפקת הענק? התאגיד שוקל את המשך השקעתו בהפקת הענק על משפט אייכמן. מדובר בסדרה דוקומנטרית על המשפט ההיסטורי שמופקת על ידי MGM העולמית, תדמור אנטרטייטמנט ואליס הפקות בראשות קובי סיט. ההפקה, בה אמורים להיות מושקעים מיליוני שקלים, עוסקת במשפט אייכמן וצפויה להביא חומרים נדירים שטרם נראו.

לוואלה! תרבות נודע כי בתאגיד מאד לא מרוצים מאיכות החומרים הראשוניים שהוגשו, בפרט ביחס להשקעה העצומה, ודורשים לקבל תשובות בנושאי תוכן ותקציב - בעיקר על רקע העובדה שמדובר בכספי ציבור. בנוסף לכך, נודע כי מבדיקה תקציבית פנימית שערך התאגיד בכל הקשור להתנהלות ההפקה עולים סימני שאלה רבים על ניהול התקציב ונבדקות חשבוניות ונסיעות יקרות לחו"ל.

מכאן נמסר: "כאן שומרים על כספי הציבור ומפקחים על כל ההפקות על מנת שיעמדו במסגרות התקציב ובסטנדרטים של איכות".

קובי סיט, מנהל חברת אליס הפקות, מסר בתגובה: "אנחנו עובדים בשקיפות מלאה ובשיתוף פעולה מלא מול כל גורמי המקצוע בתאגיד השידור. היצירה נמצאת בעיצומה של הפקה בשש מדינות בתקופת מגיפת קורונה עולמית ואנו פועלים לשביעות רצונם המלא של כל הנוגעים בדבר. ביחס לנסיעות, יצא לחו"ל בתנאי קורונה ומלחמה לשש מדינות שונות רק אדם אחד, הבמאי יריב מוזר. אנו כאמור נמצאים בעיצומה של ההפקה ופועלים ללא הרף לשביעות רצונם המקצועי המלא של כל הנוגעים בדבר".

אייכמן בנעלי בית: הצצה להיסטוריה של משטרת ישראל. שלומי גבאי
תוקפא ההשקעה? אייכמן/שלומי גבאי

לפני מספר חודשים צולם בישראל סרט עלילתי, "התנור" שמו, העוסק בחברה הישראלית בזמן משפט אייכמן, בבימויו של ג'ייק פאלטרו, אחיה של גווינית'. עמוס תמם היה אמור לשחק את אחד ממאבטחיו של אייכמן בסרט אך בגלל שנכנס לבידוד, הוחלט להחליפו בשחקן אחר. באוגוסט 2018 יצא סרט הדרמה האמריקני "מבצע פינאלה" בבימוי כריס וייץ, בו כיכבו בין השאר בן קינגסלי וליאור רז, שתיאר את מאמצי המודיעין הישראלי בלכידת אייכמן.

אייכמן היה מהאחראיים הראשיים לביצוע תכנית הפתרון הסופי להשמדת היהודים בשואה. בשנת 1960 נלכד על ידי המוסד בארגנטינה והובא למשפט בישראל. הוא הורשע, נידון למוות בתלייה והוצא להורג במאי 1962.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully