וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגם בוחבוט: "חו"ל? אני רק בת 17 ויש לי עוד המון דברים לעשות בארץ"

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 2:04

אגם בוחבוט חוזרת עם שיר קיצי חדש, "מגבות", שכמתבקש מלווה בקליפ צבעוני על חוף הים. בשיחה קצרה עם וואלה! תרבות היא מספרת מה דעתה על הקריירות הבין-לאומיות של חברים כמו נועה קירל, על בן זוגה בר ברימר ועל מופע הפופ הענק שצפוי בהמשך הקיץ

אגם בוחבוט - "מגבות"/בימוי: רומן בוצ'אצקי

לא יודעים אם שמתם לב אבל הקיץ כבר כאן, וכמו שצריך, אגם בוחבוט מוציאה שיר חדש לכבודו, "מגבות", והוא אף מלווה בקליפ שמח על חוף הים עם שלושים רקדנים ומוטו אסקפיסטי ראוי: "על החוף איזה כיף, אפס דאגות ושהכל יישרף". יחד איתה מככב בקליפ חברה הטוב, שחר טבוך ("שעת נעילה"), שאותו הכירה בצילומי הסדרה "תברחו", ומלבדם נמצא בו כוכב הטיקטוק ואמן הליפסינק, עדן דניאל גבאי.

"'מגבות' הוא להיט פופ קצבי וכיפי במיוחד שבא להרים לקיץ ולכולם", אומרת בוחבוט לוואלה! תרבות. "יצרו אותו ביחד איתי ג'ורדי, רון ביטון ואיתי שמעוני שהם גאונים בפני עצמם והיה לי מאוד כיף לעבוד איתם על השיר הזה.

נועה קירל הוציאה שיר בינלאומי חדש והיא מנסה לפתח עכשיו את הקריירה הבינלאומית שלה. במקביל עושים את זה גם סטטיק ובן אל ומרגי. זה גורם לך לפעמים לקנא? היית רוצה לראות גם את עצמך עושה את אמריקה?

"קנאה זאת לא מילה שאני מכירה, אני תמיד אומרת שאני רק בטריילר של הטריילר. אני בסך הכל בת 17 ואני מרגישה שיש לי עוד המון דברים לעשות כאן בארץ, למצות ולהגשים. כשאני ארגיש שאני רוצה להתפתח לעוד כיוונים כמו חו"ל אני אעשה את זה ובגדול".

בר ברימר אמר שהוא מאוהב כמו שלא היה בחיים. זה הדדי?

"לגמרי הדדי, בר מדהים ואני הכי מאושרת שיש".

הטופ של הפופ הישראלי הולך להיפגש הקיץ ב"סופרסטאר". תני לנו רמז קטן מה אנחנו עומדים לראות שם.

"אני לא יכולה לספר יותר מדי, אני רק אגיד שזה הולך להיות מדהים ואני כבר לא יכולה לחכות לעלות לבמה ולהופיע בפני כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully