וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי מסיקה, בר צברי, רמי וריטה: 9 המלצות לט"ו באב ולהמשך השבוע

עודכן לאחרונה: 22.7.2021 / 13:10

מירי מסיקה מארחת את קורין אלאל, יהודה פוליקר במופע מקפיץ עם שלל להיטיו, רמי וריטה במופע המשותף, ליאור נרקיס במופע ענק בלייב פארק - ועוד כמה המלצות תרבותיות לט"ו באב ולהמשך השבוע

מירי מסיקה מארחת את קורין אלאל

במופע מיוחד לרגל יום האהבה, תגיע מירי מסיקה לפארק הירקון ותשיר שירים מכל אלבומיה בעיבודים מיוחדים לערב זה לצד דואטים שאותם היא תבצע עם קורין אלאל. זה מריח לנו כמו מפגש מסקרן במיוחד.

מתי? 24 ביולי, 21:00

איפה? זאפה בפארק - גני יהושע

בר צברי

המוזיקאי המוכשר בר צברי, שרק השבוע גרף מאיתנו כאן שבחים על אלבום הבכורה המרענן והמצוין שלו "רוקנ'רול בצהריים", משיק אותו במופע מיוחד, שיכלול את כל השירים בו, וביניהם הלהיט האדיר "ג'וני".

מתי? 24 ביולי

איפה? רידינג 3, נמל תל אביב

כנסיית השכל

אחת מהלהקות הוותיקות והאהובות בתולדות הרוק הישראלי חוגגת סופשבוע של אהבה בט"ו באב עם שתי הופעות באמפי מגידו וגבעת ברנר. במופע תבצע הלהקה מיטב מלהיטיה שהפכו זה מכבר לנכסי צאן ברזל.

מתי? 22 ביולי (אמפי מגידו), 24 ביולי (גבעת ברנר)

איפה? אמפי מגידו, גבעת ברנר

ליאור נרקיס

מדי שנה מרים ליאור נרקיס מופע מיוחד לט"ו באב והשנה - במקום להופיע בקיסריה - יופיע הזמר בלייב פארק בראשון לציון מול קהל של אלפי בני אדם מאוהבים ושמחים. הוא ישיר במופע את כל הלהיטים הגדולים מכל השנים וזו צפויה להיות החגיגה הכי גדולה בעיר. יודעי דבר אף לחשו לנו שאמן גדול צפוי להתארח בהפתעה.

מתי? 22 ביולי

איפה? לייב פארק ראשון לציון

ריטה ורמי - המופע המשותף

רבות כבר נכתב על האיחוד המדובר של הקיץ, ואנחנו כאן רק כדי להזכיר לכם שאם טרם ראיתם את המופע הנפלא שכולל את כל להיטי-הענק של רמי וריטה - רוצו לראות אותו לפני שהקורונה שוב תאלץ אותנו לשבת בבתים ולצפות בהופעות ביוטיוב.

מתי? 22 ביולי, 24 ביולי

איפה? אמפי פארק מבשרת (22.7), אמפי פארק מוצקין (24.7)

יהודה פוליקר

אחד המוזיקאים הגדולים שלנו יביא את כל להיטיו הענקים מהרפרטואר העצום שלו על האמפי דשא בטל שחר, וצפויה שם חגיגה יוונית עם רוטב של רוקנרול וקמצוץ ים תיכוני.

מתי? 23 ביולי

איפה? אמפי דשא, טל שחר

טל רמון

המוזיקאי המוכשר טל רמון משיק מופע חדש, מופע אלקטרוני שמשלב ביצועים חדשים לשירים מהאלבומים הקודמים שלו ושירים חדשים מהאלבום החדש "עוד לא נגמר" שיוצא ממש בקרוב. לא להחמיץ.

מתי? 28 ביולי

איפה? לבונטין 7

אורי משגב מארח את דני רובס

דני רובס, אחד המוזיקאים האהובים בישראל, מגיע למפגש מיוחד עם העיתונאי אורי משגב שבו הוא ייכנס לסיפורים שמאחורי השירים לצד ביצועים אקוסטיים ללהיטיו.

מתי? 28 ביולי

איפה? מרכז ענב תל אביב

די עם השקרים שלך

לראשונה בישראל, עיבוד בימתי לספרו האוטוביוגרפי של פיליפ בסון. מדובר בדרמה פיוטית על החיים שאחרי הנטישה מנקודת מבטם של שלושה גברים שונים שמחוברים ביניהם בקשר של בגידה, החמצה, ואולי גם אהבה.

מתי? 27 ביולי, 20:00

איפה? תיאטרון תמונע, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully