וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של עשרות מיליונים: מועדון זאפה תל אביב החדש יושק באוגוסט

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 14:43

מועדון זאפה תל אביב החדש יושק ב-10 באוגוסט בסדרת מופעים חדשה. המועדון ממוקם במתחם מידטאון הגובל בנתיבי איילון וליד מגדלי עזריאלי. בהקמת המועדון הושקעו עשרות מיליוני שקלים. הוא עוצב על ידי האדריכל ירון טל והוא מתפרס על פני 2,500 מ"ר

דודו טסה מופיע בחתונת מחאה בבארבי, 17 ביוני 2020/צילום: שגיא בן נון

אחרי ציפייה ארוכה, מועדון זאפה תל אביב החדש יושק ב-10 באוגוסט בסדרת מופעים חדשה. המועדון ממוקם במתחם מידטאון הגובל בנתיבי איילון וליד מגדלי עזריאלי. סדרת המופעים תכלול שני מופעים בערב, ביניהם מופעים של אלון אולארצ'יק, אסף אמדורסקי, דודו טסה, דני סנדרסון, יוני רכטר, כנסיית השכל, רונה קינן, שלומי שבן.

בהקמת המועדון הושקעו עשרות מיליוני שקלים. הוא עוצב על ידי האדריכל ירון טל והוא מתפרס על פני 2,500 מ"ר. הוא בנוי בצורה מודולרית ומכיל שני אולמות.

ב-10 באוגוסט יופיעו דודו טסה ולאחריו כנסיית השכל. ב-13 באוגוסט יופיעו אמדורסקי ושבן בצהריים ובערב אולארצ'יק וסנדרסון. במוצאי שבת ב-14 באוגוסט יופיעו רונה קינן ויוני רכטר. בנוסף לסדרת מופעי ההשקה המיוחדים, בחודש אוגוסט יופיע במועדון דומיניק מילר, הגיטריסט של סטינג.

דודו טסה (ראובן קסטרו). ראובן קסטרו
יפתח את המועדון. דודו טסה/ראובן קסטרו

ומה יש במועדון? במה בגודל 50 מ"ר למופעים גדולים ובמה נוספת המיועדת למופעים אינטימיים ולאירועים פרטיים. המועדון צויד במערכות סאונד, מערכות מולטימדיה ותאורה של חברת L- Acoustics הצרפתית.

עוזי בירותי, מנכ"ל קבוצת זאפה מסר: "בהקמת המועדון הושקעו משאבים רבים תוך מחשבה עמוקה והקפדה על הציוד המתקדם בעולם וזאת על מנת להעניק את החוויה האולטימטיבית לקהל הלקוחות והאומנים. מועדון זאפה תל אביב החדש עומד בסטנדרט של המועדונים הגדולים והמובילים בעולם, וללא ספק יהיה Game Changer בתעשיית המוזיקה בישראל. במועדון יופיעו מיטב אומני ישראל ואומנים אורחים מחו"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully