וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוד חוזר הניגון": צפו בהצצה למחזה המוזיקלי החדש על פי סיפור חייו של נתן אלתרמן

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 15:54

בתיאטרון הבימה יעלה בקרוב "עוד חוזר הניגון" מאת מוטי לרנר ובבימויו של משה קפטן, על העשור האחרון בחייו של נתן אלתרמן. יככבו יגאל שדה, רוני דלומי, מירי מסיקה, ריקי גל ואחרים. צפו בקטעים מתוך ההצגה

רוני דלומי במחזה "עוד חוזר הניגון". שיר מוסן, צילום מסך
סערות. רוני דלומי כתרצה אתר, מתוך "עוד חוזר הניגון"/צילום מסך, שיר מוסן

בקרוב יעלה בתיאטרון הבימה המחזה המוזיקלי "עוד חוזר הניגון", שכתב מוטי לרנר ומביים משה קפטן. המחזה חושף את הדרמה הסוערת של אלתרמן בעשור האחרון לחייו, על מעמדו כמשורר הלאומי, הקונפליקטים והמשברים שחווה על רקע יחסיו ההפכפכים עם בן גוריון ותנועת העבודה, ובעיקר יחסיו עם אשתו, השחקנית רחל מרכוס, אהובתו הציירת צילה בינדר, ובתו המשוררת תרצה אתר, עד למותו בגיל 60 בלבד.

ההצגה משלבת את שיריו ושיריה של תרצה אתר, שהפכו לקלאסיקות ולמרכיב מהותי בפסקול הישראלי, בהם "בכל זאת יש בה משהו", "פגישה לאין קץ", "רינה", "אליפלט", "זמר שלוש התשובות", "אהבתיה", "בלדה לאישה", "שיר לערב חג" ועוד.

קאסט ההצגה מונה את יגאל שדה כנתן אלתרמן, רוני דלומי ומירי מסיקה מגלמות את תרצה אתר בעבר ובהווה, שלומית אהרון ומאיה מעוז ייכנסו לנעלי רחל מרכוס, ריקי גל ואסנת פישמן הן צילה בינדר, וכן ישחקו הילה שלו, אלכס קרול, טל מוסרי, ניר זליחובסקי, עמי סמולרצ'יק, נדיר אלדד וגל גולדשטיין. מלבדם כולל האנסמבל גם את ניל משען, רונית אפל, מאי מלר, מיכל ברנד ועמית רייס.

צפו למעלה בשני קטעים מתוך ההצגה: סצנה בכיכובם של שדה ואהרון, וכן שיר הפתיחה - "עוד חוזר הניגון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully