וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוריד את מכנסיו וניסה לחדור אלי בכוח": צעירה טוענת ששי אביטל ניסה לאנוס אותה

עודכן לאחרונה: 24.7.2021 / 22:41

גיא לרר חשף הערב ב"הצינור" עדויות עם טענות לתקיפות מיניות שביצע סוכן הדוגמניות שי אביטל, ועדות על אונס לכאורה. הכוכבת לשעבר של הריאליטי "TLV עושים את תל אביב" פרסמה אתמול פוסט שבו חשפה כיצד התעלל בה וניסה לכפות את עצמו עליה, ולאחר מכן ניסה להכשילה מקצועית

(עדכון: שבת, 22:00) גיא לרר חשף שורת עדויות על עבירות מיניות נגד סוכן הדוגמניות הבכיר שי אביטל. הערב (שבת) במסגרת התחקיר ששודר בתוכנית "הצינור" נחשפו עדויות עם טענות לתקיפות מיניות וגם עדות אחת ובה טענה לאונס לכאורה. לפי העדות של אחת הנפגעות, אביטל נכנס איתה לחדר, טרק את הדלת, התקרב אליה, "הכניס ידיים, דחף אצבעות", ולמרות שאמרה לו "תעוף ממני", הוא המשיך לגעת בה בכוח. הנפגעת סיפרה עוד כי הוא הוריד את מכנסיו ותפס את מותניה בכוח בניסיון לחדור אליה.

אתמול פרסמה הילה קרוגמן, הכוכבת לשעבר של הריאליטי "TLV עושים את תל אביב", פוסט נוקב באינסטגרם נגד סוכן הדוגמניות שבו טענה כי הטריד אותה מינית ומירר את חייה. קרוגמן, שכינתה את אביטל "אחד מחלאות האדם הגדולות שנתקלתי בהם בחיי", כתבה את הפוסט לקראת שידור התכנית "חשיפה" של חיים אתגר בקשת 12 ביום ראשון, שבה תיחשף מסכת ההטרדות של אביטל.

"כמו רבות, הגעתי אליו עם חלום להיות דוגמנית", כתבה. "הוא היה סוכן רציני ושמו הלך לפניו. כשהייתי בת 19 הוא ניסה לנשק אותי, ככה פתאום. רכנתי אחורה ומיהרתי לשנות נושא. מרוב הלם לא ידעתי איך להגיב. זו היתה הפעם היחידה שהוא ניסה לכפות את עצמו עליי בצורה פיזית. עכשיו כשאני שומעת עדויות של בנות אחרות, כנראה שהיה לי 'מזל'. האמנתי שאם הייתי מספרת הקריירה שחלמתי עליה תלך לפח. כי זה מה שהוא היה עושה - גורם לך לחשוב שהוא מעוניין בך, כדי שלא תראי בזה הטרדה אלא ניסיון חיזור. כי את ילדה צעירה עם חלומות גדולים שלא מבינה כלום מהחיים אז את המטרה הכי קלה, ואם את רוצה להצליח כדאי מאוד שתזרמי או לפחות תסתמי.

"שנים הוא שלח לי הודעות, מבטיח שאם לא אשתף פעולה, אוכל לעשות 'טבלאות' כדי לחשב כמה הפסדתי. לשמחתי לא נפלתי לשידולים שלו, אך עדיין, בכל הזדמנות הוא שם לי רגליים. אם זה אודישנים, הזדמנויות עסקיות, פגישות עם סוכנים אחרים שהלכו מעולה ויום למחרת כאילו בלעה אותם האדמה. הוא דאג באופן אישי שאבין שבלעדיו אני לא אצליח. קשה לי להסביר מה זה עושה לנפש של ילדה שבסך הכול רצתה להגשים חלום, לקבל סטירות לחי על ימין ועל שמאל, כשהדבר שעיכב אותה, לפי דברי מישהו מהתעשייה שזרק את המילים הבאות כלאחר יד, הוא ש'הסתכסכתי עם האיש הלא נכון'.

שי אביטל. ניר פקין
"חלאת אדם". אביטל/ניר פקין

קרוגמן שיתפה גם צילום מסך של התכתבות שניהלה עם אביטל ובו לכאורה כתב לה: "מדהים למה כל הכוכבים נתנו לך בסתר ורק עלי עשית פוזות". היא הוסיפה וכתבה: "את ההודעות הנ"ל קיבלתי אחרי שהתראינו ובחרתי להתעלם ממנו. מיותר לציין שהמילים הנמוכות והפוגעניות האלו מסעירות אותי עד היום. צילמתי את המסך וידעתי שיום יגיע ואוכל להשתמש בהן ולחשוף את חלאת האדם שהוא. כל כלב מגיע יומו. עכשיו אני אמא, ואעשה הכל כדי שהבת שלי לא תגדל בעולם שכדי להגשים את עצמה היא תצטרך למכור את נשמתה. אעשה כל שביכולתי כדי שאנשים כמוהו יישבו מאחוריי סורג ובריח. אני עושה את זה בפנים חשופות וללא פחד מוכנה להילחם. מאושרת שאחרי שנים של התעללות, הגיע התור שלי, שלנו, להראות לאיש הזה מי פה בעמדת הכח האמיתית".

הילה קרוגמן. אינסטגרם, צילום מסך
הילה קרוגמן/צילום מסך, אינסטגרם

קרוגמן מסכמת וכותבת: "יש ביניכם שיגידו 'למה לא דיברת עד עכשיו?' אז תדעו, שדיברתי. כל פעם ששמו עלה בשיחות שונות, מיד חלקתי את החוויות המרות שלי ממנו וזה מה שיכולתי לעשות בזמנו. אנחנו חיים בעולם שללא הוכחות חותכות וכנגד אנשים חזקים ומקושרים, מאוד קשה לקום. שנים הוא התעלל בי עם לשון חלקלקה שלגמרי יכלה להשתמע לשתי פנים. זו היתה דרך הפעולה שלו, נגדי ונגד נשים אחרות וזה מה שהקשה על עשיית הצעד הזה".

מטעמו של שי אביטל טרם נמסרה תגובה.

  • עוד באותו נושא:
  • שי אביטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully