וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שלום חבר": נתן זהבי דיווח בשידור על מותו של רוני דניאל - ופרץ בבכי

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 15:12

במהלך שידור בתכניתו ב-103fm אמר זהבי בקול רועד כי הותר לפרסם כי חברו ועמיתו רוני דניאל הלך לעולמו במפתיע בגיל 73. זהבי לא הצליח לסיים את המשפט והוא עבר לשדר שירים של אריק איינשטיין. גם דידי הררי נפרד בכאב מרוני דניאל. האזינו

צפו בפרידה העצובה של זהבי מדניאל:

האזינו לפרידה של זהבי מדניאל:

נתן זהבי, שדרן תחנת הרדיו 103FM, נפרד היום (שני) בדמעות ובכאב מחברו הפרשן הצבאי של חדשות 12 רוני דניאל, שהלך היום לעולמו במפתיע בגיל 73. את הידיעה הביא נתן זהבי בשידור, בעודו נחנק מדמעות: "חברנו רוני דניאל הלך לעולמו", אמר בקול רועד ולא הצליח לסיים את המשפט.

"הייתי שם כעת שיר עצוב, מה את אומרת? שלום, שלום חבר של אריק איינשטיין", אמר, ולאחר מכן השתנק ולא הצליח להמשיך לדבר. "אני לא מסוגל לשתף, תסלחו לי, אבל חברנו רוני דניאל נפטר ונשמיע שירים של הזמר שהכי אהב והיה חבר שלו, אריק איינשטיין, עד סוף התוכנית".

גם דידי הררי נפרד בכאב מדניאל:

גם דידי הררי פתח את תוכניתו בפרידה מרוני דניאל, עמיתו לתחנה. הוא סיפר על השעות שבילו ביחד בין השידורים ובמסדרונות התחנה וספד לו בכאב. "ימי חמישי, הימים בהם היה מגיע רוני דניאל אל התחנה, היו ימים בהם ראיתי אותו מגיע כשתיק צד נמצא בהצלב עליו, לא מוריד אותו אגב גם בשידור, סיגריה ביד אחד והמבט הנערי בפרצוף המתבגר, ישר העלו בי חיוך. האכפתיות שלו שאולי הייתה בעוכריו כי הוא התעצבן לפעמים, האכפתיות הזו, אהבת הארץ, הצבא שלנו, היושרה והקמטים שהעידו על הדרך המפותלת שעבר יחד עם המדינה ובחייו הפרטיים, הכול ביחד, כל אלה הרכיבו את האיש הנפלא הזה רוני דניאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully