וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן בוב אודנקירק התמוטט על סט הסדרה "סמוך על סול" שבכיכובו

עודכן לאחרונה: 28.7.2021 / 9:15

אתרי הבידור בארצות הברית מדווחים שאודנקירק בן ה-58, שמגלם את הדמות הראשית בסדרה "סמוך על סול", התמוטט והובהל באמבולנס לבית החולים

טריילר "סמוך על סול" סוף עונה 5/AMC

השחקן בוב אודנקירק התמוטט על סט הסדרה שבכיכובו, "סמוך על סול", והובהל באמבולנס אל בית החולים, שם הרופאים המשיכו לטפל בו. לא ידוע מה הסיבה לכך, ואף לא אם היה בהכרה כאשר פונה או מה מצבו כעת. אתר TMZ היה הראשון לדווח על האירוע, ואחריו איששו את הדברים אתרי בידור נוספים בארצות הברית.

"סמוך על סול", שמתרחשת באלבקרקי, ניו מקסיקו, מצלמת שם מאז מרץ האחרון את העונה השישית והאחרונה שלה, שצפויה למנות 13 פרקים. ההפקה התעכבה בשל הקורונה, וגם בימים אלה מופקת תוך הגבלות מחמירות שנובעות מהמגפה. עוד לא ברור כמובן כמה זמן תימשך ההיעדרות של אודנקירק ואם תשפיע על הלו"ז של הצילומים. מוקדם יותר השנה אמר מנהל התפעול הראשי של רשת AMC, שמשדרת את הסדרה בארצות הברית, כי ניתן לצפות שהעונה האחרונה תגיע למסך ברבעון הראשון של 2022.

השחקן בוב אודנקירק. John Lamparski/Getty Images, GettyImages
התמוטט. בוב אודנקירק/GettyImages, John Lamparski/Getty Images

"סמוך על סול", סדרת הבת של "שובר שורות" שעלילתה מקדימה את אירועי הסדרה האם, היא אחת הסדרות המהוללות בטלוויזיה. לאורך חייה עד כה היא קיבלה 40 מועמדויות לפרסי אמי ועוד עשרות מועמדויות לפרסים נוספים.

אודנקירק עשה השנה גם את תפקידו הקולנועי הגדול הראשון, כשכיכב בסרט האקשן "סתם אחד". עבור התפקיד הוא התאמן ולמד במשך שנתיים מהלכי אמנויות לחימה של קראטה, ג'ו ג'יטסו, ג'ודו ואגרוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully