וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גברעם טוענת שהוטרדה על ידי שי אביטל בצילומי תכנית: "יש לשמור על ביטחון הנערות"

עודכן לאחרונה: 28.7.2021 / 12:34

לאור הפרסום שלפיו ההטרדה לכאורה של הדוגמנית על ידי אביטל התרחשה במהלך צילומים להפקה של רוברטו בן שושן עבור ערוץ הבידור, מסרה אורית סוליציאנו מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית: "זה מוכיח כמה ההתנהגות שם הייתה מקובלת. אלו מקומות מועדים לפורענות"

גל גברעם בחופשה בקפריסין/יח"צ, Almyra Hotel

לאור הפרסום שלפיו ההטרדה לכאורה של גל גברעם על ידי סוכן הדוגמניות שי אביטל התרחשה במהלך צילומים להפקה של רוברטו בן שושן עבור ערוץ הבידור, מסרה אורית סוליציאנו מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית כי יש לעשות שינוי עומק על סטים של הפקות ולקבוע "סטנדרט של שמירה על ביטחונן של נערות ונשים בסטים של צילום והפקה, שהם מקומות מועדים לפורענות, לפגיעה ולניצול".

"העובדה שאביטל הטריד על הסט מעידה עד כמה התנהגות זו הייתה מנורמלת, מקובלת ושקופה על ידי המפיקים והאחראים מטעם הערוץ", מסרה. "זו לא הפעם הראשונה שמתפרסמת פרשה של פגיעות מיניות, עולה כי הסביבה הקרובה ראתה וידעה. בכל סט צריך למנות אחראית על מניעת הטרדות מיניות, בכל חוזה דוגמנות על המפיק להתחייב לדאוג לסט בטוח ומוגן, ובנוסף על כך אסור לטייח ולנרמל אירועים פוגענים והורסי חיים, אלא לדאוג מיידית להפסיק כל התנהגות חריגה. כל מי שזקוקה להתייעץ מוזמנת לפנות אל קווי הסיוע של מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית לקבל תמיכה ועזרה".

גל גברעם. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הסט - מועד לפורענות. גל גברעם/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

ההטרדה לכאורה של גל גברעם על ידי סוכן הדוגמניות שי אביטל התרחשה במהלך צילומים באילת להפקת טלוויזיה עבור ערוץ הבידור שהתקיימו לפני כשנתיים. ב-ynet פורסם היום כי היחס של שי אביטל, שנקרא לשפוט בתכנית בשם "פרפקט טן", כלפי הבנות היה בלתי נסבל. גורם שעבד בתכנית סיפר: "הוא לא הפסיק להציק להן. הבנות לא רצו להתלונן במשטרה ולא הייתה ברירה אז פשוט העיפו אותו מהפרויקט".

עובדת בהפקה סיפרה עוד: "בשלב מסוים ראיתי אותו נוגע בבנות, מלטף, עושה מסאז' מאחורה, והבנות היו נחמדות אליו. זה היה נראה לי מוזר אבל חשבתי שככה העולם הזה. אבל במהלך הערב הוא ניסה לעשות את זה גם לי. ניסה להצמיד אותי אליו בכוח ואמר לי 'די להיות פוצית'. פה הבנתי שאני צריכה לדבר עם הבנות. הוצאתי אותן החוצה ופתחתי את הנושא. גל גברעם נפתחה בפניי וסיפרה לי. והן סיפרו שזה מפריע להן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שי אביטל. ניר פקין
התנהגות מנורמלת. שי אביטל/ניר פקין

גל גברעם, הדוגמנית יוצאת האח הגדול, פרסמה הלילה (רביעי) סרטון בו גוללה את היחס המשפיל שקיבלה מהמשטרה כשניגשה להגיש תלונה נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל בטענה כי הטריד אותה מינית. גברעם סיפרה שכשהגיעה לתחנת המשטרה והסבירה לשוטר שהמעשה אירע לפני כשנתיים, נשאלה מדוע הגיעה להתלונן רק עכשיו. עוד סיפרה כי נשלחה למלא תלונה מקוונת.

מהמשטרה נמסר בתגובה לטענות כי "מדובר בתקלה חמורה ולפיכך הנחה מפקד מחוז ת"א - ניצב עמיחי אשד למנות קצין בודק לתחקור האירוע והפקת הלקחים הנדרשים. בנוסף, הנחה לתאם מיידית מפגש של חוקרת מצוות החקירה המיוחד שהוקם במחלק המוסר בימ"ר ת"א עם מגישת התלונה, ברגישות המתבקשת. צר לנו על התחושה הקשה שנגרמה מאופן הטיפול בכניסה לתחנה ונמשיך לנהל את החקירה ברגישות המתבקשת, ע"י מערך חקירות ייחודי שהוסמך והוכשר לכך".

גם מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי עצמו התייחס למקרה ומסר כי "הליך תלונתה של גל גברעם נבדק כעת ברמות הבכירות ביותר במחוז ת"א והוא יבחן גם על ידי יחידת השירות הארצית וממצאי הבדיקה יוצגו עוד היום. אנו נפיק מהבדיקה את כל הלקחים בכדי שמתלוננות ומתלוננים שמגיעים לתחנות המשטרה יקבלו את היחס והשירות הטוב ביותר. עם כניסתי לתפקיד שמתי את נושא השירות לאזרח בראש סדר העדיפויות ולא אסבול חוסר רגישות כלפי מי שמגיע לתחנת המשטרה בכדי להגיש תלונה. נבדוק ברצינות את האירוע ונתקן במהרה את הליקויים".

השר לביטחון פנים עמר בר לב התנצל בפני גברעם על המקרה ואמר: "האירוע שהתרחש הלילה בו נדחתה הגשת תלונתה של גל גברעם הוא רע ולא היה צריך לקרות. מפכ"ל המשטרה ואני שמנו בראש סדר העדיפויות את השרות שעל המשטרה לתת לאזרח ובוודאי בנושא הגשת תלונה נגד פגיעה מינית. לכן עם כניסתי לתפקיד התחלנו בצעדים להתמודד עם הנושא ומיניתי יועצת לנושאי מגדר בלשכתי. אני מתנצל בפני גל, ויחד עם המשטרה אאתר את נקודות החולשה ונתקן".

  • עוד באותו נושא:
  • גל גברעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully