וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי ורד, פסטיבל ת"א דאנס ופארק השלג: 5 המלצות לתחילת אוגוסט

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 9:49

רמי ורד מציג מופע סטנדאפ חדש שבו ידבר על הגירושין והאח הגדול, פסטיבל תל אביב דאנס יארח כמה מופעים מסקרנים - ועוד כמה המלצות תרבותיות שכדאי לשים אליהן לב

פסטיבל תל אביב דאנס 2021

עם 50 רקדנים ו-25 הופעות, פסטיבל תל אביב דאנס יוצא לדרך - וגם השנה הוא ייערך בסוזן דלל. השנה יכלול הפסטיבל שלוש בכורות חדשות המיועדות לילדים ולכל המשפחה: "ההצגה הכי משעממת בעולם" מאת רננה רז, "הארמון של איתי" מאת רייצ'ל ארדוס ו-PayPer Play מאת אנדראה קוסטנזו מרטיני. הפסטיבל ייפתח בערב חגיגי, עם מופע הבכורה "סוזן" מאת עמנואל גת. גם להקת המחול הקיבוצית תקיים מופע בכורה של הכוריאוגרף רמי באר בשם "תעתוע".

מתי? 3-15 באוגוסט

איפה? סוזן דלל, תל אביב

פארק השלג

פארק השלג הבינלאומי חוזר לישראל והפעם עם 2,400 מ"ר של קרח ושלג הכוללים מגלשת קרח באורך של למעלה מ-40 מטר, רחבת החלקה לכל המשפחה הכוללת מתקני עזר להחלקה משפחתית, מיניקאר - מכונית קרח מיוחדות, מסלול אבובים, תותחי שלג ועוד עשרות אטרקציות מבוססות שלג וקרח שיהיו פרוסות לאורכו ורוחבו של המתחם. בינינו, כל כך חם בחוץ שאתם לא תרצו לצאת מהמקום.

מתי? עד 31 באוגוסט

איפה? האנגר 11 תל אביב

פארק השלג. סיון פרג',
קריר ונעים. פארק השלג/סיון פרג'

"התבוננו וראו הזהו אדם" - פרימו לוי

בית הקונפדרציה בירושלים בניהולו של אפי בניה ממשיך להעמיק את פעילותו בעולם הספרות ובמסגרת סדרת "כעוף החול" יקדיש מפגש מיוחד לסופר וההומניסט הגדול פרימו לוי. תחת הכותרת "התבוננו וראו הזהו אדם" יתקיים המפגש בעריכתה ובהנחייתה של שירי לב-ארי וישתתפו בו ד"ר מנואלה קונסוני, ראש החוג ללימודים רומניים באוניברסיטה העברית, החוקרת את תרבות איטליה בראי השואה; העיתונאי והמתרגם מירון רפופורט; פרופ' אורי ש' כהן, סופר וחוקר ספרות עברית ואיטלקית; והמתרגם והסופר יונתן פיין. על המוזיקה: יהלי סובול, קטעי קריאה: קובי זיסלין.

מתי? 4 באוגוסט

איפה? בית הקונפדרציה, אמיל בוטה 12 ירושלים

רמי ורד

הקומיקאי רמי ורד מציג מופע סטנדאפ חדש פרי עטו בשם "זה לא אני", שבו הוא מציין 25 שנות קריירה ומדבר על השנה שבה עבר גירושין, קורונה וכמובן - האח הגדול.

מתי? 30 ביולי

איפה? תיאטרון חולון

האח הגדול רמי ורד. רשת 13, צילום מסך
ידבר גם על האח? רמי ורד/צילום מסך, רשת 13

"אהבה בת 20" עם ירון גוטפריד

באירוע אחרון לקהל טרום סגירתה, תופיע תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית לצד זמרי ונגני בית הספר למוזיקה "רימון" בקונצרט סוף השנה של מסלול ההלחנה, העיבוד והניצוח שבראשו עומד המנצח, הפסנתרן והמלחין ירון גוטפריד שאף ינצח על הערב. בקונצרט יבוצעו עיבודים ותזמורים אמנותיים סימפוניים שנכתבו על ידי מוזיקאי רימון: החל מהבדינרי של באך דרך מוזיקה ערבית של מוחמד עבד אל והאב, מוזיקה יהודית חסידית ויצירות שהפכו לפסקול ישראלי - ממשה וילנסקי וסשה ארגוב ועד עידן רייכל, וכלה במוזיקה ברזילאית מהבוסה נובה, השורו והסמבה, לצד מוזיקה אירית מלהיבה.

מתי? 1 באוגוסט, 20:00

איפה? מוזיאון ת"א לאמנות, אולם רקנאטי, שד' שאול המלך 27, ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully