וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי כספי מבטל את הופעותיו בארץ: "לא אשתף פעולה עם דיקטטורה ופאשיזם"

עודכן לאחרונה: 28.7.2021 / 19:19

המוזיקאי מבטל את כל ההופעות שתכנן לקיים החל באוגוסט בארץ, בעקבות מתווה התו הירוק. "מעדיף לאכזב את עצמי ולא להופיע, מאשר לאכזב אפילו שני אנשים שירצו לבוא להופעותיי ולא יתאפשר להם כי לא התחסנו". המוזיקאי הודיע כי יופיע רק אם יוסרו כל ההגבלות על ההופעות

מתי כספי במופע "שירי אהבה" של זאפה. ניב אהרונסון
"אני מעדיף לאכזב את עצמי ולא להופיע, מאשר לאכזב אפילו שני אנשים שירצו לבוא להופעותיי ולא יתאפשר להם כי לא התחסנו". מתי כספי/ניב אהרונסון

מתי כספי מבטל את ההופעות שקבע בארץ, כך הודיע היום (רביעי) בעמוד הפייסבוק שלו בעקבות מתווה התו הירוק, תקנות הקורונה על אירועים ועסקים, שייכנס לתוקף החל ממחר (חמישי). "לא אשתף פעולה עם דיקטטורה או פאשיזם", כתב. הזמר, היוצר והמוזיקאי היה אמור להופיע החל מאוגוסט בין השאר במועדון גריי ביהוד, באולם המופעים בגבעת ברנר ובקיבוץ חצור. כעת הודיע כי יופיע רק אם יוסרו כל ההגבלות על ההופעות.

"בעקבות החזרת ההגבלות, על מנת שהשקר והמרמה ימשיכו לעד, נאלצתי לבטל את בואי", כתב כספי בעמוד הפייסבוק שלו. "כבר הצהרתי בעבר שלא אופיע אם תהיינה הגבלות שלא יאפשרו לחלק מהקהל שלי לבוא להופעותי. לא אשתף פעולה עם דיקטטורה או פאשיזם. אני מעדיף לאכזב את עצמי ולא להופיע, מאשר לאכזב אפילו שני אנשים שירצו לבוא להופעותיי ולא יתאפשר להם כי לא התחסנו. אגיע להופעות אך ורק אם יוסרו כל ההגבלות ויתאפשר לכל מי שירצה בכך לבוא להופעותי. או כולם או אף אחד !לא תהיה איפה ואיפה. גופינו ברשותינו ולא ברשות העריצים. נקווה לזמנים טובים יותר. אני מתכנן הופעת זום עם חלק מנגניי, ועל כך אודיע בבוא העת. רוכשי הכרטיסים יקבלו החזר מלא על הרכישה".

מתי כספי. דרור עינב
סבור שקורונה היא "שפעת רגילה". מתי כספי/דרור עינב

לפני שנה, כספי העלה סרטון בחשבון הפייסבוק שלו, שבו כינה את נתניהו "דיקטטור" בעקבות הפגיעה בתרבות והקיצוץ החד של הממשלה בתקציב הספרייה הלאומית. מאוחר יותר הסיר את הסרטון וטען כי הדבר נעשה בעקבות איומים שקיבל על חייו. בספטמבר 2020 סיפר כספי בריאיון לחדשות 12 כי נדבק בקורונה והחלים מבלי ללכת לבית חולים. "יש קורונה, אבל זו שפעת רגילה לחלוטין", אמר אז, "אין מגפה בכלל, ואם תרוץ לכל בית חולים, אל מחלקת הקורונה, אתה תראה שהיא ריקה לגמרי". באוקטובר הודיע שהוא לוקח פסק זמן יחד עם משפחתו מה"תוהו ובוהו" ועובר לגור באופן זמני בפירנצה שבאיטליה, בה שכר דירה, "לאור המצב העגום שממשלת ישראל יצרה כלפי אזרחיה וכלפי התרבות, בחרנו להתנתק למען בריאותינו הנפשית".

על פי המתווה התו הירוק, על אירועים שכוללים יותר ממאה משתתפים במקום סגור או פתוח הכניסה תתאפשר רק למחוסנים, מחלימים ובעלי תוצאת בדיקה שלילית שהינם מגיל 12 ומעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully