וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו באמת נפלא פה: 8 שנים אחרי ההפסקה - להקת הבילויים מתאחדת

29.7.2021 / 10:00

חדשות מרגשות: 8 שנים לאחר הפסקת פעילותה, להקת הבילויים של ימי ויסלר ונועם ענבר מתאחדת למופע מיוחד שיתקיים ב-9 בספטמבר בנמל חיפה, כאירוע השיא של פסטיבל חדש, "TELEPORT". באותו ערב יופיעו גם להקת הפאנק ויתרתי, ריף כהן וטדי נגוסה

להקת הבילויים. יח"צ,
כשהבילויים יכבשו את חיפה. ימי ויסלר ונועם ענבר המתאחדים/יח"צ

עכשיו באמת נפלא פה: שמונה שנים לאחר שהפסיקה את פעילותה, להקת הבילויים מתאחדת למופע מיוחד שיתקיים מיד אחרי ראש השנה, ב-9 בספטמבר, בנמל חיפה. הלהקה המוערכת, שייסדו ימי ויסלר ונועם ענבר, תתקמבק במסגרת אירוע השיא של פסטיבל קיצי חדש, "TELEPORT" שמו, שיכלול סדרת אירועי מוזיקה ואמנות בעיר התחתית.

להקת הבילויים, שזכתה למעמד קאלטי, שילבה בין טקסטים קודרים וביקורתיים על ישראל לאווירה קרקסית ושטותית, וצלילים המושפעים ממוזיקת הכלייזמר, מוזיקה בלקנית ומלחינים תיאטרליים. היא החלה את דרכה לפני 25 שנה, כשנוסדה על ידי הגיטריסט ימי ויסלר והזמר, הבסיסט והאקורדיוניסט נועם ענבר. בשנת 1996, בעודם בתיכון, הקליטו ויסלר וענבר אופרת רוק בשם "עכשיו תהיו עבדים שלנו", עם קטעי קריינות של הסופר ישראל (פוצ'ו) ויסלר, אביו של ימי ויסלר. קלטת האודיו של האלבום נגנזה והועלתה להורדה חופשית רק ב-2010 בבלוג "אטמי אוזניים". בשנת 2001 חבר ללהקה המתופף שלומי (כרובי) לביא, ובהמשך הלהקה הוחתמה ב-NMC.

אלבומה הראשון של הלהקה נשא את שמה והופק על ידי ברי סחרוף, יצא בשנת 2003, זכה לשבחי הביקורות וכלל את הלהיטים "אוטו זבל" ו"כשנפוליאון יכבוש את עכו". בשנת 2007 הוציאה את אלבומה השני, "שכול וכישלון", שהיה האחרון שבו השתתף שלומי לביא. האלבום הוקלט בניו יורק בהפקת תמיר מוסקט. שנה לאחר מכן הפסיקה הלהקה את פעילותה. לפני עשור חידשו את הפעילות במסגרתה בין השאר הופיעו במחאת האוהלים ברוטשילד, ובהמשך באינדינגב, בבארבי וברחבי הארץ. בשנת 2013 יצא אלבומם השלישי, "הורה הסלמה!" שמו, שגם אותו הפיק מוסקט, ובספטמבר באותה שנה הפסיקה הלהקה את פעילותה.

בנוסף לאיחוד הבילויים, באותו ערב בנמל חיפה יופיעו גם להקת הפאנק ויתרתי, בה חברים השחקן והקומיקאי איתי זבולון והמוזיקאים יהונתן כספי ונמרוד ליברמן, שיבצעו שירים מתוך ה-EP החדש; ריף כהן במופע המשלב בין מזרח למערב בו תשיר בשלוש שפות - עברית, אנגלית וצרפתית; והראפר טדי נגוסה מלוד.

האירוע ימשך משעות אחה"צ ועד שעות הלילה בשלוש במות. על הבמה המרכזית יופיעו הנ"ל, על במת המרפסת יופיעו הרכבים צעירים ובמתחם אלקטרוני יתקלטו דיג'ייז נבחרים. כל זאת לצד דוכני אוכל, בזאר אמנות, מיצגי וידאו והקרנות מיוחדות.

לקראת האירוע יתקיימו בעיר התחתית בחיפה בכל יום חמישי החל מהשעה 17:30, החל מהערב (חמישי, 29 ביולי) שישה אירועים בכניסה חופשית עם הופעות מעולמות האינדי, תיקלוטים והקרנות ווידאו ארט, בהשתתפות הברים והמסעדות במתחם. האירועים ביוזמת והפקת אגף התרבות החדש בעיריית חיפה.

מחיר כרטיס: 149 שקלים במכירה מוקדמת. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully