וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהו השיר הטוב ביותר של U2? אלו תוצאות מצעד eco99fm ו-וואלה!

עודכן לאחרונה: 5.8.2021 / 13:37

במסגרת חגיגות ה-30 לשנת 1991 ששינתה את פני המוזיקה, וואלה! תרבות ו-eco99fm מציגים סדרת מצעדים ללהקות הניינטיז האהובות. מדי שבוע הגולשים והמאזינים בוחרים את השירים האהובים עליהם, והפעם: מצעד הלהיטים של U2. הנה התוצאות המלאות

U2 בהופעה. Ian Gavan, GettyImages
המובחרים. U2/GettyImages, Ian Gavan

שנת 1991 הייתה שנת מוזיקה בלתי נשכחת. באורח פלא ובצירוף מקרים נדיר, יצאו כמה מאלבומי הרונקרול החשובים בהיסטוריה, ביניהם אלבומי מופת של נירוונה, פרל ג'אם, רד הוט צ'ילי פפרז, גאנז אנד רוזס, מטאליקה ו-U2.

במסגרת חגיגות ה-30 לאותה שנה ששינתה את פני המוזיקה, וואלה! תרבות ו-eco99fm השיקו סדרת מצעדים לארבע הלהקות האהובות ביותר - גאנז אנד רוזס, U2, רד הוט צ'ילי פפרז ונירוונה. מדי יום שישי בין 12:00 ל-14:00 נחשפים השירים האהובים ביותר של אחת הלהקות האלה כפי שנבחרו על ידי גולשי וואלה! תרבות ומאזיני eco99fm. אחרי שהכתרתם את השירים האהובים ביותר של נירוונה וגאנז אנד רוזס, הפעם בחרתם את המיטב של U2. למקום הראשון הגיע השיר "With Or Without You" מהאלבום "The Joshua Tree", למקום השני "One" מהאלבום "Achtung Baby", ולמקום השלישי "Sunday Bloody Sunday" מהאלבום "War". אלו תוצאות המצעד המלאות:

תוצאות מצעד להיטי U2 של וואלה! תרבות ו-eco99fm על פי בחירת הגולשים והמאזינים. וואלה!, מערכת וואלה!
תוצאות מצעד להיטי U2 של וואלה! תרבות ו-eco99fm על פי בחירת הגולשים והמאזינים/מערכת וואלה!, וואלה!
  • עוד באותו נושא:
  • u2
  • eco99fm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully