וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שרינה מצליח דחתה את ההצעה: אילה חסון תשחק ב"מנאייכ"

עודכן לאחרונה: 30.7.2021 / 14:31

העיתונאית אילה חסון, מגישת מהדורת "שישי" ו"המטה המרכזי" בחדשות 13, תשחק בעונה החדשה של הסדרה "מנאייכ" בכאן 11 בתפקיד עצמה, כך נודע לוואלה! תרבות. חסון תשתתף בסדרה לאחר שהעיתונאית רינה מצליח, מגישת "פגוש את העיתונות" בחדשות 12, דחתה את ההצעה לשחק בה

איילה חסון המטה המרכזי. רשת 13, צילום מסך
במקום רינה מצליח. אילה חסון/צילום מסך, רשת 13

העיתונאית אילה חסון, מגישת מהדורת "שישי" ו"המטה המרכזי" בחדשות 13, תשחק בעונה החדשה של הסדרה "מנאייכ" בכאן 11 בתפקיד עצמה, כך נודע לוואלה! תרבות. חסון תשתתף בסדרה לאחר שהעיתונאית רינה מצליח, מגישת "פגוש את העיתונות" בחדשות 12, דחתה את ההצעה לשחק בסדרה. על פי גורמים בתעשייה, מצליח דווקא רצתה להשתתף בסדרה אך מנכ"ל חדשות 12, אבי וייס, לא אישר לה. חסון לא אישרה ולא הכחישה, ואמרה: "הסדרה משובחת". טרם התקבלה תגובת כאן.

לפני כמעט שנה ראיינה חסון בחדשות 13 את השר לביטחון פנים לשעבר אמיר אוחנה, ושאלה אותו: "ראית את הסדרה 'מנאייכ'?", אוחנה השיב "ראיתי, סדרה מצויינת", וחסון אמרה: "השם מזעזע אבל הסדרה מדהימה. באמת מרתקת, בבינג' בלעתי אותה".

"מנאייכ" היא דרמה משטרתית שנוצרה על ידי רועי עידן, והעונה הראשונה שלה שודרה בכאן 11 החל באוגוסט. משחקים בה בין השאר שלום אסייג, עמוס תמם, אורנה פיטוסי ומיה דגן, שלא תמשיך לעונה השנייה. היא עסקה בחקירה שמנהלת המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בחשד שמפקד תחנת משטרה בדרגת ניצב משנה מעורב בפשעים חמורים עם חלק משוטריו ועם משפחת פשע. הסדרה זכתה בטקס פרסי האקדמיה הישראלית לטלוויזיה בפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר, בפרס הבימוי בסדרת דרמה שניתן לאלון זינגמן, בפרס התסריט בסדרת דרמה שניתן לרועי עידן, השחקן הראשי שניתן לשלום אסייג, ושחקן המשנה שניתן לעמוס תמם.

  • עוד באותו נושא:
  • מנאייכ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully