וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרולינה, תערוכת "הנשף" וחוצות היוצר: 7 המלצות לתחילת אוגוסט

עודכן לאחרונה: 5.8.2021 / 11:09

קרולינה במופע אינטימי חדש, תערוכת "הנשף" במוזיאון העיצוב בחולון, חוצות היוצר מארחים את מיטב האמנים בירושלים - ועוד כמה המלצות תרבותיות שכדאי לכם לשים אליהן לב השבוע

קרולינה

נסיכת הגרוב הישראלי משיקה מופע אינטימי חדש - So Close - שבו תציג גרסאות אינטימיות לשירים מכל התקופות. היא על הגיטרה ותומר צוק על הקלידים.

מתי? 6 באוגוסט

איפה? אולם צוקר, היכל התרבות תל אביב

חוצות היוצר

אחרי הפסקה בת שנה בגלל משבר הקורונה, פסטיבל חוצות היוצר ירושלים חוזר - והוא צפוי להתקיים במרכז לאומנות חוצות היוצר, בגן מיטשל ובאמפיתיאטרון בבריכת הסולטאן, אל מול מגדל דוד ולמרגלות חומות העיר העתיקה. מאות אמנים יופיעו במסגרתו - ביניהם בלקן ביט בוקס וברי סחרוף במופע משותף; תיסלם שיארחו את אהוד בנאי; אביתר בנאי; ליאור נרקיס; סטטיק ובן אל; איתי לוי; עדן חסון; מרגי; נועה קירל; עדן בן זקן; שרית חדד; זהבה בן; ושלומי שבת שיארח את דיקלה ועידן עמדי.

מתי? 9-21 באוגוסט

איפה? רחבי ירושלים

תערוכת "הנשף"

מוזיאון העיצוב בחולון מארח בימים אלו את אחת מתערוכות האופנה הכי מעניינות שיש. התערוכה "הנשף", שאוצרת יערה קידר, מחברת בין ההיסטוריה המערבית של שמלות הנשף, לבין עיצוביהם של יוצרים ישראלים מובילים בתחום לאורך השנים. התערוכה מעניקה ביקור המשלב אופנה, סאונד, עיצוב תפאורה - והיא מציגה את האופן שבו שמלות מן העבר מהדהדות בעולמות אופנת הערב הישראלית. לא להחמיץ.

מתי? כל הזמן

איפה? מוזיאון העיצוב בחולון

אבירות המילים

המופע הוא אוסף של שירי משוררות ידועות המפגיש בין שלוש אמנויות: המשחק, השירה הקלאסית ונגינת הפסנתר. את המוזיקה המקורית כתב המלחין הישראלי אייל באט לשירי משוררות ידועות: זלדה, יונה וולך, דליה רביקוביץ' ואלזה לסקר-שילר. זמרת הסופרן שירה שיש והשחקנית שירה קוריאל יוצרות דיאלוג משותף המחבר בין המשוררות וחושף את הסיפורים והסודות האפלים מאחורי השירים.

מתי? 9 באוגוסט

איפה? שבלול ג'אז, תל אביב

אנו - מוזיאון העם היהודי

"אנו", מוזיאון העם היהודי המרהיב, נפתח לפני חמישה חודשים וכמוזיאון היהודי הגדול בעולם שמצליח לספר בצורה נגישה ומרגשת את סיפור העם היהודי, הוא מציע בקיץ גם לילדים בילוי ליום שלם. "מחנה הקיץ של אנו" מציע שלושה מסלולים, שכוללים חידונים מוזיקליים, מדריכים קוליים, משחקים והפעלות. על הדרך ילמדו הילדים קצת היסטוריה, וזה תמיד טוב. הבונוס: מיזוג אוויר.

מתי? לכל אורך הקיץ

איפה? אנו - מוזיאון העם היהודי, קמפוס אוניברסיטת תל אביב

פסטיבל אאוטליין

פסטיבל אאוטליין יוצא לדרך בפעם החמישית ויארח גם הפעם מאיירים, אנימטורים, מעצבים ואמנים רב תחומיים שיציגו במרחבים פתוחים, ברחובות העיר ובחללי תצוגה שונים, בהם גם בית רשות השידור המיתולוגי. 14 תערוכות אישיות וקבוצתיות יציגו פרשנויות מקוריות לנושא העל הנבחר "שכבות". הפסטיבל מציע חוויית שוטטות יוצאת דופן ברחבי ירושלים, השנה על ציר רחוב יפו, וכן שיתופי פעולה חוצי ז'אנרים בין יוצרים מדיסציפלינות שונות, סיורי אמנות ומפגשי שיח שמבטאים את הקשר ההדוק שבין הטקסט לאיור. פסטיבל "אאוטליין - איור ומילים בירושלים" הינו פרויקט משותף של עיריית ירושלים, "ביתא", המחלקה לאמנות חזותית ורשות הצעירים העירונית.

מתי? 5-12 באוגוסט

איפה? רחבי ירושלים, לאורך ציר יפו

הצצה לפסטיבל מלפני 3 שנים

"תעתוע"

להקת המחול הקיבוצית חוזרת לבמה עם בכורה עולמית לראשונה מאז תחילת הקורונה: "תעתוע" - יצירתו החדשה של רמי באר, מנהלה האמנותי של הלהקה.

מתי? 5 באוגוסט, 9 אוגוסט

איפה? שרובר תיאטרון ירושלים (5.8), מרכז סוזן דלל בתל אביב (9.8)

  • עוד באותו נושא:
  • קרולינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully