וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הגיע גם אליה: למרות שהתחסנה - נועה קירל נדבקה בקורונה

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 14:26

הזמרת אובחנה כחיובית לקורונה במהלך בדיקה שגרתית. היא חשה בטוב ונמצאת בבידוד בביתה. קירל, מחוסנת פעמיים, מסרה כי היא מעודדת את הציבור "להתחסן ולהציל חיי אדם"

ראיון עם נועה קירל/צילום: אור גפן

הזמרת נועה קירל אובחנה כחיובית לקורונה במהלך בדיקה שגרתית שקיימה. ממשרד יחסי הציבור שמלווה אותה נמסר כי קירל חשה בטוב והיא נמצאת בבידוד בביתה. עוד נמסר כי קירל נדבקה על אף שהיא מחוסנת פעמיים, וכי היא מעודדת את הציבור "להתחסן ולהציל חיי אדם".

לפני כשבועיים וחצי השיקה קירל במסיבת עיתונאים חגיגית את הסינגל החדש שלה בשפה האנגלית, שאמור לשבור את מחסום השפה ולהפוך את הכוכבת הישראלית לשם מוכר גם מעבר לים. "אנשים ברחוב אומרים לי 'אנחנו סומכים עלייך שתייצגי אותנו. החיבוק והתגובות הכי חמות שאפשר לקבל. אני מקווה שאני אסב הרבה גאווה לישראל בעולם", היא אמרה לעיתונאים באירוע.

נועה קירל. -, אתר רשמי
רק בריאות. קירל/אתר רשמי, -

"מאוד חשוב לי לא לוותר על הזהות שלי, גם אם זה באנגלית, שזה יישמע עדיין 'נועה' ושזה יישמע עדיין אותנטי גם לקהל שלי פה. זה מאוד מאוד חשוב לי", הוסיפה קירל, "אני רוצה שיבינו בעולם איך הסאונד שלי נשמע ומי אני כי בעולם לא מכירים אותי ואז אני באמת אחשוב על ניואנסים אולי מהשפה העברית להכניס".

לשאלת וואלה! תרבות האם יותר חשובה לה ההצלחה בחו"ל מאשר ההצלחה בישראל, השיבה קירל: "מטרת העל שלי כמובן שזה יגיע גם למצעדים, שם זו המטרה שלשמה אני עושה את כל הדבר הזה אבל לא פחות חשוב לי מה יקרה פה ואני לגמרי לא אומרת 'ישראל לא מעניינת אותי יותר, אני בינלאומית עכשיו'. זה לא הווייב שלי. מי שמכיר אותי גם יודע את זה".

  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully