וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב קוטנר חשף בשידור כי חלה בסרטן: "זו הייתה תקופה מחורבנת"

עודכן לאחרונה: 4.8.2021 / 22:18

המגיש והעורך יואב קוטנר סיפר במהלך שידור בתחנת הרדיו "הקצה" כי יצא להפסקה על רקע מחלת הסרטן בה לקה, עליה התבשר ביום בו הפסיכולוגית שלו נפטרה, סיפר שעבר טיפולי הקרנות והוסיף: "הכול בסדר, אני בריא"

יואב קוטנר. נמרוד סונדרס
רק בריאות. יואב קוטנר/נמרוד סונדרס

המגיש, העורך, זוכה פרס אקו"ם ומר מוזיקה, יואב קוטנר, חזר הערב (רביעי) לשדר בתחנת הרדיו האינטרנטית "הקצה", בה שידר מיומה הראשון ב-2012. קוטנר גילה למאזינים שיצא להפסקה על רקע מחלת הסרטן שבה חלה, סיפר שעבר טיפולי הקרנות, והוסיף: "הכול בסדר, אני בריא".

"שלום לכולם", אמר בתחילת דבריו, "הייתה הפסקה די ארוכה בתוכנית בגלל כל מיני סיבות אישיות. הייתי באיזה טיפול רפואי, ניתוח, לא היה לי כוח לעשות את זה. בינתיים אני עוד לא חוזר לתוכנית, אבל בלילה חלמתי שבתור חלק מהחזרה שלי לשיגרה וההתאוששות אני מקליט מין קולאז', נקרא לזה באופן זמני, בינתיים. 'רדיותרפיה'. תכנית די משונה. הכותרת הזאת, 'רדיו תרפיה', היא מקום בבית החולים שבו מקבלים הקרנות".

"וקרה לי משהו די משעשע, כשהגעתי לעשות את ההקרנות האלה, כנראה שחלק מהאנשים שמפעילים את המכונות המפחידות האלה, מכונות רנטגן כאלה שמקרינות, זיהו אותי, אז חלק שם לי ביטלס, אבל פתאום הגיעו חבר'ה יותר צעירים ושם לי רדיוהד, ואני חייב לציין שזאת פעם ראשונה בחיים שלי שממש לא רציתי לשמוע רדיוהד. כשאתה שוכב בתוך מכשיר ענק, שמסתובב סביבך ומקרין קרני רנטגן מאוד חזקות, המוזיקה הזאת נשמעת יותר מדי מלחיצה. ביקשתי מהם שיהיה שקט פשוט, להפתעת הסובבים".

עם זאת, פתח את התוכנית עם רדיוהד, סיפר על התרפיה שלו דרך מוזיקה ורדיו, והודה לחברים ש"תמכו בי בתקופה המחורבנת הזאת". "אני מרגיש גם בתחום הזה בר מזל שיש לי אנשים שאני אוהב אותם והם אוהבים אותי, זה עוזר תמיד. ועוד משהו אישי: כשאתה נמצא במקומות כאלה שיש אנשים שמטופלים, כמו במכון שעושים את הרדיותרפיה, אתה מבין כמה אתה באמת בר מזל, שאצלך זה משהו קטן שיעבור, והכל יהיה בסדר"

בהמשך התוכנית, לפני שהשמיע את הקטע "פרידה" של אבישי כהן עם מילותיה של זלדה, אמר: "זה שיר שעוסק בסוף החיים, בפרידה, שיר שהרביתי לעסוק בתוכנו עם הפסיכולוגית שלי, נגה אשל". לאחר מכן אמר: "ביום שבו נגה, שהייתה הפסיכולוגית שלי 30 שנה, נפטרה, הודיעו לי שיש לי סרטן וצריך להוציא אותו. הכול בסדר, אני בריא. וממנה שאבתי את חכמת החיים הזאת של לא להתבאס מדברים שאתה לא יכול לשנות. חכמת זן. לדעת מה אפשר לעשות ומה אי אפשר לעשות. ננסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully