וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהו השיר הטוב ביותר של רד הוט צ'ילי פפרז? אלו תוצאות מצעד eco99fm ו-וואלה!

עודכן לאחרונה: 6.8.2021 / 13:56

במסגרת חגיגות ה-30 לשנת 1991 ששינתה את פני המוזיקה, וואלה! תרבות ו-eco99fm מציגים סדרת מצעדים ללהקות הניינטיז האהובות. מדי שבוע בחרו הגולשים והמאזינים את השירים האהובים עליהם, והפעם חותמים את הסדרה עם מצעד הלהיטים של רד הוט צ'ילי פפרז. הנה התוצאות המלאות

רד הוט צ'ילי פפרז, פברואר 2016. אתר יצרן
תוצרת מובחרת ביותר. רד הוט צ'ילי פפרז/אתר יצרן

שנת 1991 הייתה שנת מוזיקה בלתי נשכחת. באורח פלא ובצירוף מקרים נדיר, יצאו כמה מאלבומי הרונקרול החשובים בהיסטוריה, ביניהם אלבומי מופת של נירוונה, פרל ג'אם, רד הוט צ'ילי פפרז, גאנז אנד רוזס, מטאליקה ו-U2.

במסגרת חגיגות ה-30 לאותה שנה ששינתה את פני המוזיקה, וואלה! תרבות ו-eco99fm השיקו סדרת מצעדים לארבע הלהקות האהובות ביותר - גאנז אנד רוזס, U2, רד הוט צ'ילי פפרז ונירוונה. מדי יום שישי בין 12:00 ל-14:00 נחשפו השירים האהובים ביותר של אחת הלהקות האלה כפי שנבחרו על ידי גולשי וואלה! תרבות ומאזיני eco99fm.

אחרי שהכתרתם את השירים האהובים ביותר של נירוונה, גאנז אנד רוזס, ו-U2, אנו חותמים את סדרת המצעדים עם הבחירות שלכם לתוצרת המובחרת ביותר של רד הוט צ'ילי פפרז. למקום הראשון הגיע השיר "Under The Bridge" מהאלבום "Blood Sugar Sex Magik", למקום השני "Californication" מהאלבום באותו השם, ולמקום השלישי "Give It Away", גם הוא מתוך "Blood Sugar Sex Magik".

אלו תוצאות המצעד המלאות:

מעצד רד הוט צ'ילי פפרז של וואלה! תרבות ו-eco99fm. באדיבות לינקטון, עיבוד תמונה
תוצאות מצעד רד הוט צ'ילי פפרז של וואלה! תרבות ו-eco99fm על פי בחירת הגולשים והמאזינים/עיבוד תמונה, באדיבות לינקטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully