וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר רמי דנוך (צלילי העוד) סרב להתחסן - וחלה בקורונה

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 12:32

חודש אחרי יום הולדתו ה-70, הזמר רמי דנוך, סולן ומייסד להקת צלילי העוד, חלה בקורונה. הוא נמצא בבידוד ביתי, חש בחולשה, והופעה שלו בוטלה. דנוך הוא מתנגד חיסונים וסרב להתחסן אפילו פעם אחת. "אני אדם ופעיל ועושה דברים, ופתאום מוצא את עצמי לבד", הוא אומר

הזמר רמי דנוך. ניר עמוס, באדיבות המצולמים
לא התחסן נגד קורונה - ונמצא חיובי. רמי דנוך/באדיבות המצולמים, ניר עמוס

הזמר רמי דנוך, סולן ומייסד להקת צלילי העוד, חלה בקורונה. הוא נמצא בבידוד ביתי ולדבריו "חש חולשה". בעקבות הידבקותו של דנוך, בוטלה לו הופעה בפתח תקווה ביום חמישי שעבר. דנוך הוא מתנגד חיסונים וסרב להתחסן אפילו פעם אחת, למרות שהוא בקבוצת סיכון גם בגלל עברו הרפואי וגם בגלל גילו - לפני קצת פחות מחודש חגג יומולדת 70. יצוין כי על פי נתוני משרד הבריאות, חיסון פייזר נחשב ליעיל מאוד מפני מחלה קשה ומוות: החיסון הגן ב-89.2% מפני אשפוז וב-92.3% מפני תחלואה קשה.

"יצאתי חיובי בבדיקת קורונה, אני בבידוד בבית", אומר דנוך לוואלה! תרבות. "יש לי חולשה אבל יש לי תיאבון. אני בסדר, חוץ מהבדידות והתחושה לבד. אני אדם ופעיל ועושה דברים, ופתאום מוצא את עצמי לבד".

חוסנת נגד קורונה?

"לא, אני אנטי חיסון. לא התחסנתי בכלל ואני לא רוצה להתחסן בחיים. לא מאמין בזריקה הזאת".

אולי ההידבקות הייתה נמנעת אם היית מתחסן?

"לא, לא, לא, לא. נשמה טובה, בוא, אני אסביר לך משהו. אתה יודע כמה חברים טובים שלי התחסנו ונדבקו בקורונה עוד פעם? החיסון הזה יבוא פעם שנייה, שלישית ורביעית. אני חושב שצריך לדעת לחיות עם המצב הזה, זה הכול".


"קיץ 10" חוזר: הורידו את אפליקציית וואלה! וקבלו אטרקציות לכל המשפחה ב-10 שקלים

הזמר רמי דנוך. מתוך הקליפ לשיר "גדליה רבע איש" שביצעו רמי דנוך ודקלון, צילום מסך
"אני אדם ופעיל ועושה דברים, ופתאום מוצא את עצמי לבד". רמי דנוך/צילום מסך, מתוך הקליפ לשיר "גדליה רבע איש" שביצעו רמי דנוך ודקלון

אתה בכלל לא חושש, לאור גילך והרקע הרפואי שלך, עליו גילית בעבר?

"אני בכלל לא חושש. ההרגשה שלי לגבי החיסון הזה היא לא טובה. לא עושה את החיסון בגלל ההשלכות של זה. תבין, אני עברתי ב-1990 ניתוח ראש להסרת גידול בגזע המוח, ניתוח של 15 שעות, ולא פחדתי. במקרה הזה של החיסון קורונה לא מדובר בפחד. אני שומע כל מיני דברים וזה מחריד, מחריד. ההשלכות של זה יעשו לי נזקים גדולים".

איך מגיבות לכך שסרבת להתחסן אשתך ובתך פרלה, שהתחתנה לפני קצת יותר מחודש למני צוקרל המוכר כמני ממטרה?

"אשתי והילדים שלי אמרו לי למה אתה לא מתחסן, למה אתה לא מתחסן. אמרתי להם תעזבו אותי בשקט".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully