וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחווה לאריה אליאס, פסטיבל "סנטרל פארק": 7 המלצות לאמצע אוגוסט

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 8:18

מופע הצדעה לשחקן האגדי אריה אליאס, פסטיבל "סנטרל פארק" במגידו, מופע של הפרויקט של רביבו ופסטיבל מיוחד לילדים על הספקטרום האוטיסטי - ועוד כמה הצעות לאן לצאת השבוע

מקומות שמורים

לילדים על הרצף האוטיסטי, פעילות פשוטה לכאורה כמו הליכה לתיאטרון היא לעיתים משימה בלתי אפשרית. "מקומות שמורים" הוא הפסטיבל הראשון מסוגו להצגות ומופעי ילדים המונגשים לילדים על הרצף האוטיסטי. זה פסטיבל רגיש ונגיש ששם דגש על יצירת מרחב לא שיפוטי בו כל התנהגות מתקבלת. ניתן להסתובב באולם, לצאת ולחזור מההצגה וגם לצעוק אם צריך. הפסטיבל חוזר במהדורה רביעית - והפעם תוצג בו הצגה הנוצרה במיוחד עבור ילדים על הרצף.

מתי? 16-18 באוגוסט

איפה? מוזיאון ארץ ישראל

זוכרים את אריה

מרכז מורשת יהדות בבל יקיים ערב הצדעה מיוחד לשחקן האגדי אריה אליאס שהלך לעולמו לפני שש שנים. אליאס שיחק בעשרות סרטים, הצגות ותכניות. באירוע שיתקיים במרכז באור יהודה, שאותו ינחה שמעון פרנס, ייקחו חלק חברים ובני משפחה אשר יספרו על אריה: ששון גבאי, יוסי אלפי, גבי עמרני, וכן יוצרי ושחקני הסדרה "שכונת חיים" שבה שיחק אליאס.

מתי? 13 באוגוסט, 10:00

איפה? מרכז יהדות בבל, אור יהודה

אריה אליאס. אביב חופי
אגדה. אליאס/אביב חופי

Love, Death & Plastic

בתזמון כמעט קוסמי עם פרסום דו"ח האו"ם על משבר האקלים, עולה בשבוע הבא בשוק היווני ביפו התערוכה Love, Death & Plastic. מדובר בתערוכת יחיד ראשונה לאקטיביסטית והאמנית אווי (אוולין) אנקה, היא המנהלת של Plastic Free Israel. כל העבודות בתערוכה עשויות מפלסטיק שאנקה אספה בים.

מתי? 17-21 באוגוסט

איפה? השוק היווני ביפו

הפרויקט של רביבו

פרויקט המחרוזות הנוסטלגיות מציין בימים אלו 10 שנות פעילות שבמהלכן נתן למוזיקה הישראלית והים תיכונית מפעם מקום של כבוד. מאז שנולד הפרויקט, הוציאו חבריו תשעה אלבומים שמשלבים שירים מקוריים לצד מחרוזות נוסטלגיות אהובות. אם גם אתם מתגעגעים לשירים הללו - המופע של הפרויקט הוא זה שיעשה לכם טוב על הלב.

מתי? 18 באוגוסט

איפה? זאפה באר שבע

לא משלנו

כשיו"ר ארגון יוצאי הפלמ"ח עמוס גדות (מוטי גלעדי) מגיע לביקור בבית אבות יש בפיו בשורה: עושים עלינו סרט בכאן 11. אלא שכאן מבטלת את ההפקה, מה שמחייב את עמוס לנסות למצוא מימון ממקור אחר. סעדיה, קשיש תימני מבית האבות שכלל לא שירת בפלמ"ח, מתנדב לעזור כספית להרים את הסרט בתנאי אחד: שהוא יוכר בעצמו כפלמ"חניק ויוכל להזכיר את אמו המנוחה בסרט. הבעיה היא לא רק שהוא לא היה פלמ"חניק או שכמובן אינו מהמוצא הנכון - הוא גם לא באמת יודע לשקר. אז איך פותרים את הפלונטר הזה? כל אלו בהצגה "לא משלנו" בכיכובם של גלעדי וגבי עמרני.

מתי? 12, 14 באוגוסט

איפה? מרכז הבמה גני תקווה

הטריילר להצגה "לא משלנו" של תיאטרון באר שבע. צילום סטילס: מעיין קאופמן, צילום ועריכת וידאו: רדי רובינשטיין, באדיבות תיאטרון באר שבע,
הטריילר להצגה "לא משלנו" של תיאטרון באר שבע/צילום סטילס: מעיין קאופמן, צילום ועריכת וידאו: רדי רובינשטיין, באדיבות תיאטרון באר שבע

סנטרל פארק

פסטיבל יערות מנשה משיק את "סנטרל פארק מגידו" - 4 ערבי הופעות גדושים בקצפת של המוזיקה הישראלית. בערב הפתיחה יופיעו דודו טסה, אביתר בנאי וג'יין בורדו. למחרת תופיע נגה ארז ולאחריה הדג נחש עם אקו, גיז מזיג וג'ימבו ג'יי. בשישי יופיע הפרויקט של עידן רייכל, בשבת פורטיסחרוף וגם הרכב החדש טריפולי. צפויות עוד הפתעות רבות.

מתי? 18-21 באוגוסט

איפה? רחבי המועצה האזורית מגידו

להקת טריפולי (ערן צור, שלומי ברכה ודני מקוב). אורית פניני,
משיקים. טריפולי/אורית פניני

כשמתכת פוגשת צבע

מרכז הקונגרסים הבינלאומי "בנייני האומה" בירושלים משיק את תערוכת "כשמתכת פוגשת צבע" של פסלי הקיר של האמנית איריס בראונשטיין שמש. במסגרת התערוכה, אותה אצר ערן ליטוין, מוצגים 9 פסלי קיר גדולים של האמנית המבוססים על מתכות וצבע בהשראת קליידוסקופ הצבעים, הטבע והים. התערוכה מוצגת בטרקלין טדי והיא פתוחה לקהל הרחב בחינם ובתיאום טלפוני מראש.

מתי? בתיאום מראש

איפה? בנייני האומה, ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully