וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתמודדים שהיו ב'כוכב נולד' שקעו בדיכאון של שנתיים אחרי התוכנית"

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 13:53

בעקבות מות הזמרת תמר "טאי" עמר, שנמצאה אתמול ללא רוח חיים, כתבה הזמרת עדי אולמנסקי, שהשתתפה ב"כוכב נולד": "לכל משתתף ריאליטי באה כאפה/ דיכאון/ נפילה אחרי 15 דקות התהילה. אחרי שאתה על גג העולם ומתייחסים אליך ככוכב - פתאום מודח ובום, אתה לבד"

הזמרת תמר טאי. שי, TPS
הזמרת תמר "טאי" עמר ז"ל/TPS, שי

תעשיית המוזיקה הגיבה בהלם ובכאב למותה של הזמרת תמר "טאי" עמר, שנמצאה אתמול ללא רוח חיים בבית הוריה במושב יערה, והיא בת 23. הלוויתה התקיימה אתמול ביישוב שלומי. עמר השתתפה בגיל 16 בתוכנית "דה וויס", הייתה בקבוצה של אביב גפן, הגיעה לגמר וזכתה במקום השני, אחרי אלקנה מרציאנו. שנתיים לאחר מכן השתתפה בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" והגיעה עד לחצי הגמר. בסוף שנת 2016 הוציאה את הסינגל "פנסים", בו שיתפה פעולה עם אוהד ריין (Old Man River) שאף הוא היה בין המתמודדים בנבחרת של גפן ב"דה וויס". כמו כן השתתפה במחזמר "לזרוס" על פי שירי דיוויד בואי.

בעקבות מותה, כתבה הזמרת עדי אולמנסקי, שהשתתפה בתוכנית "כוכב נולד" ב-2007: "לא מתיימרת להגיד שזה המקרה פה, אבל אולי הגיע הזמן לדבר על הדבר הזה שכל משתתף ריאליטי כמעט חווה ואף אחד לא אומר בקול - הכאפה / דיכאון / נפילה שבאה אחרי 15 דקות התהילה. אחרי שאתה על גג העולם ומתייחסים אליך כאל ליטרלי כוכב (כאשר רובם ילדים צעירים שבקושי חוו משהו בחייהם ועדיין לא חסינים נפשית כמו אדם בוגר) ופתאום מודח ובום, אתה לבד. מספר לא מבוטל של מתמודדים שהיו איתי ב'כוכב נולד' אמרו לי ששקעו בדיכאון של בערך שנתיים (!) אחרי התוכנית, וכמה היה להם קשה לצאת מזה. תוכניות הריאליטי מחבקות אותך כשאתה עושה להם רייטינג וכסף... אבל אחרי זה? בהצלחה עם להתמודד עם ההשלכות לבד".

תמר טאי עמר. אדם שולדמן,
הזמרת תמר "טאי" עמר ז"ל/אדם שולדמן

אלקנה מרציאנו ספד לעמר אתמול באינסטגרם: "הלב מסרב להאמין. חברה טובה, זמרת מוכשרת, ילדה חיננית ומצחיקה, מרגשת ואהובה. היית אור בתקופה מבלבלת ועמוסה, גם כשהתחרינו אחד בשנייה ידעת לתת עצות כאילו שאת רוצה בהצלחה שלי אפילו קצת יותר משלך. שנה שלמה עברנו ביחד חוויה מטורפת, וגם אחרי התוכנית ידעת לארח ולשמור על קשר גם בתקופות שהיו עמוסות בשבילנו. תהא נשמתך צרורה בצרור החיים".

יובל דיין, שפרצה לתודעה גם היא ב"דה וויס", ספדה לעמר בעמוד הפייסבוק שלה: "כואב הלב. נפגשנו מאחורי הקלעים פה ושם, בתחנות רכבת, שתי צעירות שמחפשות את הדרך בתל אביב. הניצוץ בעיניים והרצון להצליח, החריצות וההשקעה, את כל אלו פגשתי בך וככה תישארי בליבנו. כואב לי מאוד, בקושי הספקת דבר בחיים, היה לך עוד כל כך הרבה לתת להם ולהם לך. יהי זכרך ברוך, תמר".

אביב גפן אמר אתמול לוואלה! תרבות: "עברנו הרבה שעות ביחד, באולפני הטלוויזיה ואולפני הקלטה. אני מניח שאפשר לדייק טייקים אבל קשה לדייק את הנפש. עצוב לי נורא והיה לי את הכבוד להכיר ולעבוד איתה, מחבק את המשפחה בשעה הקשה הזו".

אחיה, אבירם עמר, ספד לה באינסטגרם, לצד וידאו של שניהם שרים: "טאי שלי, אין לי הרבה מילים כרגע ואני לא מעכל כל כך ולא יודע מה קורה. בחיים לא דמיינתי בחלומות הכי גרועים שלי שיגיע היום הזה. תני לי להיות במקומך, אבל רק לא את! למה דווקא את, אהבה שלי? איזה אסון, איזה אסון כבד, חיים שלי, לנצח אני אוהב אותך. היית הכי מוכשרת שיש, ותמיד חשבנו והיינו בטוחים שתכבשי כל פסגה אפשרית עם הקול המבורך הזה! עכשיו הלכת והלב שלי הלך איתך. לנצח אוהב אותך ותהיי חרוטה בלב שלי, טאי שלי, כל עולמי".

מקשת 12 וטדי הפקות נמסר אתמול: "אנו כואבים את מותה של תמר (טאי) ז"ל, שהיתה מהמתמודדות המוכשרות והמיוחדות שהשתתפו בתכנית. אנו מוסרים את תנחומינו למשפחת עמר, שלא תדעו עוד צער. יהי זכרה ברוך".

אם אתם או אדם בסביבתכם נמצא במשבר ועלול להיות אובדני, אנא פנו לעזרה מקצועית. ניתן לעשות זאת בדרכים הבאות: שיחה עם מוקד ער"ן בטלפון 1201, ובאתר האינטרנט של סה"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully