וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפנית דרמטית: אביה של בריטני ספירס פורש מהאפוטרופוסות עליה

עודכן לאחרונה: 13.8.2021 / 7:56

האבא ג'יימי ספירס הודיע כי החליט לחתום על המסמכים שלפיהם הוא פורש מתפקידו כאפוטרופוס של בתו וכמנהל עסקיה ורכושה. עורך דינו: "למרות שהוא מהווה מטרה למתקפות, הוא לא מאמין שמאבק ציבורי עם בתו ייטיב עמה". עורך דינה של בריטני: "זה זיכוי לבריטני"

מעריציה של בריטני ספירס מחוץ לבית המשפט בלוס אנג'לס/רויטרס

תפנית דרמטית במאבק המשפטי של הזמרת בריטני ספירה נגד אביה המשמש גם כאפוטרופוס שלה מזה 13 שנים: אביה ג'יימי ספירס הודיע אמש (חמישי) כי החליט לחתום על המסמכים שלפיהם הוא פורש מתפקידו כאפוטרופוס של בתו וכמנהל עסקיה ורכושה. בית המשפט צפוי להכריע בתקופה הקרובה מי ימונה לאפוטרופוס במקומו.

"למרות שמר ספירס מהווה מטרה למתקפות לא מוצדקות, הוא לא מאמין שמאבק ציבורי עם בתו בנוגע להמשך שירותו כאפוטרופוס ייטיב עמה", מסר פרקליטו של האבא. "לאור זאת, למרות שהוא מתמודד עם העתירה הלא מוצדקת, מר ספירס מתכוון לעבוד עם בית המשפט ועם הפרקליט החדש של בתו כדי להתכונן למעבר מסודר לאפוטרופוס חדש".

עורך דינה של בריטני ספירס הביע שביעות רצון מהחלטתו של האב ומסר כי היא מהווה "זיכוי לבריטני".

בריטני ספירס. AP
שוחררה. בריטני/AP

לפני כחודש וחצי שברה ספירס שתיקה ארוכה כשפנתה לבית המשפט העליון בלוס אנג'לס בבקשה לבטל את האפוטרופסות של אביה. הזמרת העידה בפני השופטת ברנדה פני בשיחה שהתקיימה בזום, כי האפוטרופסות היא "עינוי", וכי היא בטראומה מיחסה של אביה.

בעדותה דיברה ספירס במשך כעשרים דקות, בהן קראה מהכתוב. "הרבה דברים קרו מאז הפעם האחרונה שבה הייתי בבית משפט, לפני שנתיים", אמרה, "לא חזרתי לבית משפט במשך הרבה זמן בגלל שאני חושבת שלא הקשיבו לי בשום דרך כשהגעתי לבית המשפט בפעם שעברה". כוכבת הפופ אמרה כי חשה שהכריחו אותה להופיע, לא קיבלה שום פרטיות ואולצה להשתמש באמצעי מניעה, לקחת תרופות ולהשתתף בפגישות טיפוליות בניגוד לרצונה.

ספירס מתחה ביקורת על האופן שבו משפחתה, כולל אביה ג'יימי ספירס, ניהלה את האפוטרופסות ועל האופן שבו הגיבה לחששות שהעלתה בנוגע לטיפול בה. "המשפחה שלי לא נקפה אצבע. כל מה שקרה לי היה צריך להיות מאושר על ידי אבא שלי". הזמרת הוסיפה: "אבא שלי וכל מי שמעורב באפוטרופסות ובניהול שלי, שיחק תפקיד מפתח בעונש שלי - הם צריכים להיות בכלא". בתגובה לדבריה אמר עורך הדין של אביה, כי "מר ספירס אוהב מאוד את בתו ומתגעגע אליי מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully