וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז שכיכבה באירוויזיון: עדן אלנה מוציאה שיר חדש

16.8.2021 / 10:00

עדן אלנה מוציאה סינגל ראשון מאז האירוויזיון, "לקום" שמו, שכתב והלחין איתי שמעוני, ועיבוד והפיק מוזיקלית ינון יהל. השיר עוסק בפרידה מגבר שהתייחס בזלזול לאהובתו. צפו בקליפ האנימציה המלווה את השיר עם בת דמותה המצויירת של אלנה

עדן אלנה בקליפ לשיר "לקום"/מילים ולחן: איתי שמעוני, הפקה ועיבוד מוזיקלי: ינון יהל, הפקה ווקאלית: נעמה לוי אופק, איתי שמעוני וינון יהל, הפקת קליפ אנימציה: Avoxvision, סטיילינג דמות: איתי בצלאלי, איפור דמות: ערן ישראלי

עדן אלנה מוציאה את "לקום", סינגל ראשון מאז שייצגה את ישראל באירוויזיון שכתב והלחין איתי שמעוני, ועיבד והפיק מוזיקלית ינון יהל. צפו בקליפ האנימציה המלווה את השיר (מעל).

"רגע אחרי תחרות האירוויזיון, חזרתי לישראל, מלאת מוטיבציה להמשיך ולאסוף חומרים לאלבום הבכורה", מסרה אלנה, "מתוך הסקיצות, מיד התחברתי לשיר הזה, ואני מאושרת מהתוצאה הסופית ומתרגשת לשחרר אותו אליכם הבוקר".

"השיר הוא שיר פרידה מגבר שהתייחס בזלזול לאהובתו, עד שזו החליטה כי נמאס לה ולוקחת את המושכות", מסר איתי שמעוני. "השיר נכתב בהשראת שירי אר אנד בי ופלמנקו משנות התשעים ומהיום - ברנדי, מריה קארי, אריאנה גרנדה ורוזליה, ששילבו אלמנטים של עוצמה נשית אך גם המון רוך בעיבוד ובהפקה".

עדן אלנה. שי פרנקו,
"עוצמה נשית עם המון רוך". עדן אלנה/שי פרנקו

אלנה, כזכור, היא זוכת "אקס פקטור ישראל" ו"הכוכב הבא לאירוויזיון", והייתה אמורה תחילה לייצג את ישראל באירוויזיון 2020 אך הוא בוטל בגלל מגפת הקורונה. באירוויזיון השנה, שהתקיים בחודש מאי ברוטרדם, הולנד, ביצעה אלנה את השיר "Set Me Free" והגיעה עמו רק למקום ה-17. עם זאת, הביצוע שלה שבר שיא של 25 שנה בשירת התו הגבוה ביותר בתחרות.

  • עוד באותו נושא:
  • עדן אלנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully