וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצגות ילדים ופסטיבל למוזיקה ערבית: 5 המלצות לאמצע אוגוסט

עודכן לאחרונה: 19.8.2021 / 9:19

חגיגת סוף הקיץ בתיאטרון אורנה פורת, מופעי מחול ופסטיבל "ערבסק" למוזיקה ערבית ואנדלוסית בעכו - ועוד כמה המלצות תרבותיות שכדאי לשים אליהן לב השבוע

חגיגת סוף הקיץ של תיאטרון אורנה פורת

תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער פותח את העונה ה-50 לפעילותו עם חגיגה של מיטב ההצגות לסיום חופשת הקיץ. בין 30-23 באוגוס יעלו 26 הצגות שונות במוזיאון תל אביב לאמנות ובמוז"א בתל אביב, ביניהן: היפה והחיה, שוליית הקוסם, הנעליים של אדון סימון, מחסן השטוזים של דתיה ועוד ועוד.

מתי? 23-30 באוגוסט

איפה? מוזיאון תל אביב לאמנות ובמוזיאון ארץ ישראל בתל אביב

הצגה זהבה ושלושת הדובים של תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער. כפיר בולוטין,
זהבה ושלושת הדובים/כפיר בולוטין

סאלי אן - רטרו

"סאלי אן - רטרו" הן שתי יצירות מחול מאת הכוריאוגרפית סאלי אן פרידלנד אשר יעלו בבכורה החודש. מדובר בשתי יצירות שנוצרו בתקופה של טראומה לאומית, ימי סגר ומשבר ומלחמה. שתי עבודות לשתי נשים, שתי נקודות זמן העומדות זו מול זו ואל מול ראי הזמן, כששלושים שנה מפרידות ביניהן.

מתי? 19 באוגוסט

איפה? סוזן דלל, תל אביב

ערבסק

פסטיבל עכו הבינלאומי למוזיקה ערבית קלאסית ואנדלוסית יתקיים בפעם הרביעית ברציפות במהלך חמישה ימים של צלילים וקולות ממיטב המוסיקה הערבית והאנדלוסית - בהשתתפות יהודים, ערבים, יוצרים מקומיים ואורחים מחו"ל. הפסטיבל יתקיים בהיכל התרבות בלב העיר עכו. מה צפוי? מופע מחווה לעבד אל וואהב ופרס מפעל חיים שיוענק לגברת הראשונה של המוזיקה הצפון אפריקאית בארץ - ריימונד אבקסיס. מנהל אמנותי: תום כהן.

מתי? 24-27 באוגוסט

איפה? היכל התרבות בעכו

דור הוואי

רבים ניסו לפענח את תופעת "דור הוואי", הידועים גם כ"דור המילניום", דור של צעירים שמנסים חיים שלמים לגלות מהו האושר. קשה לדעת אם הם יצליחו בסופו של דבר, אבל שני צעירים בשם לי מסיקה וגיל כהן אספו סביבם עוד שלושה שחקנים והרימו מופע סאטירי המורכב ממערכונים ושירים שכולם עוסקים בדור ה-Y.

מתי? 19 באוגוסט

איפה? קפה תיאטרון, הקאמרי

קשורות

סיפורה של מחלקה פסיכיאטרית ותיקה אשר חוגגת 70 שנה עם מצטיינות המחלקה בניצוחה של האחות חנה. מחזה מאת תהל רן ובהשתתפות תמר מלר, טוהר הורביץ, גל ברמלי, לירון בן נון, לירון חסון, רדן קרוואני, שלומית סוסובר-ברוך, ניצן גזית ותהל רן עצמה.

מתי? 23 באוגוסט

איפה? קפה תיאטרון, התיאטרון הקאמרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully