וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוב דילן מואשם שהתעלל מינית בילדה בת 12 ב-1965

עודכן לאחרונה: 17.8.2021 / 8:55

אישה טוענת כי דילן התעלל בה מינית בדירתו בניו יורק במשך שישה שבועות ב-1965, "והותיר אותה מצולקת נפשית ופגועה פסיכולוגית עד היום". דילן, שהיה אז באמצע שנות העשרים לחייו, "ניצל את מעמדו כמוזיקאי כדי לספק לג'יי סי אלכוהול וסמים ולהתעלל בה מינית מספר פעמים"

בוב דילן בפריז, 1966. AP
בוב דילן בשנות השישים בפריז/AP

אישה אלמונית תבעה את הזמר והיוצר בוב דילן בטענה שהתעלל בה מינית לאחר שנתן לה סמים ואלכוהול בשנת 1965, כשהייתה בת 12. דובר מטעם דילן, כיום בן 80, אמר כי הטענות שקריות. "הטענה בת 56 השנים אינה נכונה ותוגן נמרצות", אמר הדובר.

בתביעה אזרחית שהוגשה בשעות המאוחרות של יום שישי לבית המשפט העליון בניו יורק, האישה, שזוהתה רק בראשי התיבות ג'יי סי, אמרה כי דילן התעלל בה מינית בדירתו בניו יורק במשך שישה שבועות, "והותיר אותה מצולקת נפשית ופגועה פסיכולוגית עד היום". דילן, שהיה אז באמצע שנות העשרים לחייו, "ניצל את מעמדו כמוזיקאי כדי לספק לג'יי סי אלכוהול וסמים ולהתעלל בה מינית מספר פעמים", נכתב בתביעה.

התובעת מבקשת פיצויים בסכום שלא פורט. תביעתה הוגשה ממש לפני המועד האחרון של מדינת ניו יורק, שאושר בחוק ב-2019, שמאפשר להגיש תביעות משפטיות הקשורות לטענות על התעללות מינית בילדים, שלפני כן היו ישנים מדי תחת חוק ההתיישנות.

דילן יצא מסצנת הפולק של גריניץ' וילג' בתחילת שנות השישים והפך לאחד האמנים המוערכים והמשפיעים ביותר בעידן הרוק, עם להיטים הכוללים את "Blowin 'in the Wind" ו-"Like a Rolling Stone". הוא מכר יותר מ-125 מיליון אלבומים ברחבי העולם וזכה בפרס נובל לספרות בשנת 2016.

  • עוד באותו נושא:
  • בוב דילן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully