וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי מוכתר: "הורים רבים מוותרים על הופעות. אני מיואשת ועצובה"

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 16:45

כוכבת הילדים סיפרה בתוכנית החברתית של מעיין אדם ב-103FM על הייאוש הגובר בעקבות מגבלות הקורונה החדשות: "יש לנו ירידה של 80 אחוז, בוטלו לי כל ההופעות"

ממשלת ישראל נוקטת במספר צעדים לצד מבצע החיסונים לבני ה־50 ומעלה במנת הדחף, על מנת למגר את התפשטות התחלואה בישראל; זאת נוכח הנתונים המטרידים בשבועות האחרונים והחשש מאי ספיקה של מערכת הבריאות. כחלק מהמגבלות שהוטלו, הוחלט על הרחבת התו הירוק לילדים בגילי 12-3. כעת, נאלצים הילדים במהלך החופש הגדול להמתין שעות ארוכות בחום על מנת לבצע בדיקות קורונה, שבאמצעותן יוכלו לקחת חלק בפעילויות המוניות. כוכבת הילדים מיקי מוכתר הודתה כי בתקופה זו היא חשה "מיואשת, מיואשת מאוד. אני לא מרגישה כיף להיאחז בו - אני עצובה".

היא סיפרה כי לפני מספר שבועות ישבה בפגישה "עם רה"מ, שר הבריאות ושר התרבות. הם אמרו 'לא ניתן לכם גזירות בלי לתת לזה מענה פרקטי וטכני'. כשהצגתי לרה"מ ואמרתי לו 'אני אמא לשני ילדים, אני צריכה להגיע להצגה ביום חמישי. זה אומר שביום שלישי או רביעי אני צריכה לקחת אותם לבדיקה'. הוא אמר לי 'את צודקת זה לא ריאלי'".

אתמול הורים רבים דיווחו על המתנה ארוכה לביצוע הבדיקות, למרות שהזמינו תור מראש, ועל עיכוב בקבלת התוצאות. לדבריה של מוכתר, רבים מהם "מוותרים מראש. יש לנו ירידה של 80 אחוז, לי בוטלו למשל כל המשך ההופעות, נשאר לי רק בתי המלון שתוכננו לקיץ. אם היה מחוץ לכל הופעה/אטרקציה מתחם מהיר שעובד בצורה פרקטית ומהירה, זה היה יכול לעבוד. אי אפשר להגיד אחרי שנה וחצי תוך חודש נמציא מערך".

בסיום השיחה תהתה מעיין אדם מה משמח אותה בימים הקשים הללו, ועל כך השיבה מיקי: "אתמול (ג') הגיעה ילדה להופעה שלי, חולה במחלה. הילדה הזאת חיבקה אותי, ואמא שלה אמרה לי 'תשמעי, בכל פעם שהילדה מחבקת אותך ורואה אותך, זה ממלא את הילדה שלי בכוחות'. אז את מבינה מה המהות שלך והכוח שלך, במי שאת ובמה שאת עושה. הושבתי אותה על הבמה כשהיא עם מסכה וזונדה באף, והיא ישבה וצחקה כל ההופעה".

  • עוד באותו נושא:
  • מעיין אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully